Salina Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Hoe stijg je ookal weer op wanneer je wil vliegen? En hoe zit het met auto's die kunnen vliegen, ik weet de code wel maar er gebeurt dan niks. Reageren
JeGe Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Dat ligt aan jou instellingen maar meestal is het num9, num6 of num3 Reageren
Donwell Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Met Num9 en Num6 is het (standaard) zo ingesteld bij GTA Vice City, maar met San Andreas kan het gewoon met de pijltjestoetsen. Je stijgt op door het onderste pijltje ingedrukt te houden. Op de andere consoles zou ik het zo snel niet weten, op WikiGTA kan ik hier ook niets over vinden. Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Pijltjes toetsen, met je muis zo heb IK de besturing, misschien heb jij het anders, maar dit is de fijnste. De code waarvan de auto's kunnen vliegen is: 'PC' CHITTY CHITTY BANG BANG typ dit in, en je krijgt vliegende auto's 'PS2' "Vierkantje,onder,L2,boven,L1,Rondje,boven,Kruisje,links Swiggers @Donwell je was me net voor Bewerkt: 1 maart 2008 door swiggers Reageren
Salina Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Dankje.. En uhh.. waar kun je het spel ookal weer opslaan, heel dom maar heb m 1x gespeeld dus wil t wel ff weten! Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Dankje..En uhh.. waar kun je het spel ookal weer opslaan, heel dom maar heb m 1x gespeeld dus wil t wel ff weten! Je bedoelt waar de savehouses zijn? Die worden op de kaart aangegeven met een diskette-icon (Plaatje). Hier is een pagina te vinden met alle savehouses. Rode bolletjes zijn savehouses die je door middel van missies vrijspeelt, oranje door te kopen. Ze zijn nog niet allemaal vrijgespeeld aan het begin, door missies te doen kom je verder op de kaart, en kan je meer savehouses kopen. Rode huisjes zijn nog niet vrijgespeeld, groenen wel. Bewerkt: 2 maart 2008 door VWO-er Reageren
Dexist Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Dankje..En uhh.. waar kun je het spel ookal weer opslaan, heel dom maar heb m 1x gespeeld dus wil t wel ff weten! dit leer je wanneer je de eerste missie doet(direct wanneer je start) en overdat vliegen, er is een hydra, (cheat is jumpjet) die vliegt anders, die heeft straal motoren en die bedien je met num 8 en num 2, en met pijltjes vlieg je gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.