GTA Haas Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Beste leden kan iemand voor mij een Sig maken ik weet niet hoe het moet alvast BDankt Type: Signature Stijl: Strak Afbeelding: hier de Link Groote 500x150 en 100Kb Tekst; Gta Player10 Linksboven in arial Rand: Ja 1PX Kleuren: Maakt niks uit als het maar erbij past Render: mag je zelf kiezen als het maar erbij past Extra: Hoeft niet. Reageren
KJF Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Beste leden kan iemand voor mij een Sig maken ik weet niet hoe het moet alvast BDankt Type: Signature Stijl: Strak Afbeelding: hier de Link Groote 500x150 en 100Kb Tekst; Gta Player10 Linksboven in arial Rand: Ja 1PX Kleuren: Maakt niks uit als het maar erbij past Render: mag je zelf kiezen als het maar erbij past Extra: Hoeft niet. Ik wil het wel proberen, maar kan niks beloven ;P Reageren
KJF Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Sorry Gta Player, het lukt me niet om deze auto goed te renderen, ik kan ook geen andere geschikte plaatjes van deze auto vinden, dus helaas. Ik hoop dat iemand anders het wel voor je kan maken, en misschien mij dan ook leren om deze auto goed te renderen Nogmaals srry Bye KJF Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Kan je dan geen Plaatje van een Mercedes-Benz doen maakt niet uit welke een SLR Mclaren ofzo? Reageren
KJF Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Kan je dan geen Plaatje van een Mercedes-Benz doen maakt niet uit welke een SLR Mclaren ofzo? Ik zal kijken wat ik voor je kan doen Reageren
iamyourghost Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Kan je dan geen Plaatje van een Mercedes-Benz doen maakt niet uit welke een SLR Mclaren ofzo? ik kan het wel maken alleen render niet en het probleem is dat ik ADOBE PHOTOshop alleen op laptop heb en dit pc is Reageren
KJF Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Dit is hem dan, het is geen Mercedes, maar hopelijk vind je hem toch mooi: [img=http://img215.imageshack.us/img215/4010/sigvorgtaplayergf9.jpg] En als je wilt dat je plaatje naar je profiel linkt: [url="http://www.gtaforum.nl/index.php?showuser=80586"][img=http://img215.imageshack.us/img215/4010/sigvorgtaplayergf9.jpg][/url] Hope you like it KJF © Bewerkt: 1 maart 2008 door KJF Reageren
BaasB Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik heb even het plaatje gerenderd, voor de mensen die wel wat met die Lamborghini wouden proberen, maar niet zo goed zijn in renderen: Succes. Reageren
KJF Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Als je me sig niet goed vind gtaplayer, dan kan ik BaasB zijn toprender gebruiken om een ander te maken als je liever de lamborghini hebt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Als je me sig niet goed vind gtaplayer, dan kan ik BaasB zijn toprender gebruiken om een ander te maken als je liever de lamborghini hebt Ik heb liever jou Signature maar mijn Internet reageerde telkens niet nu heb ik Internet Explorer 7 en doet hij het wel Heel erg bedankt KJF Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.