Jump to content

Havana outfit

wesleyA

Recommended Posts

hoi

ik heb eerst de missie copland gedaan en daarna de missie two bit hit maar later kwam de bug terug, en kom ik hem niet meer krijgen weet iemand wat er aan de hand is?

groetjes WesleyA :*D

dat is een bug moet je save game van iemand doen die het niet heeft als je kijkt bij wikigta staat het al vermeld

oh nee hij heeft het over andere outfit shit :7

Bewerkt: door iamyourghost
Delen op andere websites

'K vraag me af waarom je hem later niet meer zou mogen krijgen, bierbuikje.. Het is een bug die je simpelweg niet kan vermijden; ik had ook eerst 'Cop Land' gedaan, maar nu heb ik dezelfde bug ook weer. Niets tegen te doen. Je zou het voortaan kunnen proberen door alleen 'No Escape?' (en evt. ook nog 'Cop Land') te doen, voor je weer Two Bit Hit probeert.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
'K vraag me af waarom je hem later niet meer zou mogen krijgen, bierbuikje.. Het is een bug die je simpelweg niet kan vermijden; ik had ook eerst 'Cop Land' gedaan, maar nu heb ik dezelfde bug ook weer. Niets tegen te doen. Je zou het voortaan kunnen proberen door alleen 'No Escape?' (en evt. ook nog 'Cop Land') te doen, voor je weer Two Bit Hit probeert.

Dank je wel voor de tips donwell! :*D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...