wesleyA Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 hoi ik heb eerst de missie copland gedaan en daarna de missie two bit hit maar later kwam de bug terug, en kom ik hem niet meer krijgen weet iemand wat er aan de hand is? groetjes WesleyA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) hoiik heb eerst de missie copland gedaan en daarna de missie two bit hit maar later kwam de bug terug, en kom ik hem niet meer krijgen weet iemand wat er aan de hand is? groetjes WesleyA dat is een bug moet je save game van iemand doen die het niet heeft als je kijkt bij wikigta staat het al vermeld oh nee hij heeft het over andere outfit shit Bewerkt: 1 maart 2008 door iamyourghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 het is ook de bedoeling dat je hem later niet meer kan krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 'K vraag me af waarom je hem later niet meer zou mogen krijgen, bierbuikje.. Het is een bug die je simpelweg niet kan vermijden; ik had ook eerst 'Cop Land' gedaan, maar nu heb ik dezelfde bug ook weer. Niets tegen te doen. Je zou het voortaan kunnen proberen door alleen 'No Escape?' (en evt. ook nog 'Cop Land') te doen, voor je weer Two Bit Hit probeert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harwood Butcher Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 Na Copland kreeg ik deze nogsteeds... Niet in de 100% savefile die ik had gedownload, maar in de 42% van JTV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesleyA Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 'K vraag me af waarom je hem later niet meer zou mogen krijgen, bierbuikje.. Het is een bug die je simpelweg niet kan vermijden; ik had ook eerst 'Cop Land' gedaan, maar nu heb ik dezelfde bug ook weer. Niets tegen te doen. Je zou het voortaan kunnen proberen door alleen 'No Escape?' (en evt. ook nog 'Cop Land') te doen, voor je weer Two Bit Hit probeert. Dank je wel voor de tips donwell! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.