tinyq Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 kan iemand mij een kaart van sa geven met alle coordinaten erop van -3000 t/m 3000 op de x-as en y-as heel erg bedankt alvast want je helpt me er ernorm mee Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Bij google intypen 'map of GTA San Andreas with coordinates' en toen vond ik dit: link: http://files.steve-m.com/SA-paths-map-radar.png In het vervolg kun je beter eerst op Google kijken. Als het er dan niet staat dan een topic van maken. Reageren
Donwell Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 GTAGijsso, die link is niet bereikbaar, vrees ik.. @Tinyq; Zoals ook al meerdere malen is gemeld in de SA-MP fora, kun je het beste San Andreas Place Manager nemen. Mocht 'ie bij jou niet werken, zoek dan op internet naar een schone SAPM; deze is namelijk al eens eerder in gebruik geweest, en bevat dus ook al coördinaten. SAPM hoef je maar in één map te plaatsen, maakt niet uit waar, en dan kun je het al opstarten en gebruiken. En als laatste de kaart; nergens zul je zo'n kaart vinden, aangezien je dan niets meer van de kaart zelf ziet.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Die kaart kun je via de directe link niet bereiken, maar via Google raar genoeg wel ... Voor de kaart kun je hier klikken. Let er wel op dat op deze kaart alle paths ook zijn aangeduid; auto's met rood, peds met groen en boten met blauw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.