BoDyLoTioN Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Hoe zet je tegenwoordig je Freewebs account in html mode? Hij staat nu op zoon standaard habbywabby template, en wil graag mijn eigen gebruiken, maar die site is zó onduidelijk gewoon. En toen dacht ik het gevonden te hebben via google, alleen klik ik erop, staat ie op 't begin punt van de knowledge page en dus stond er nergens hoe het moest. Help please. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Als je me via PM de site stuurd dan maak ik hem wel in HTML Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Hoe bedoel je? Jou me inlog gegeven geven? Nee dankjewel, als dat is wat je bedoelt. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nee alleen de website die je in HTML wilt... door middel van een Personal message. Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Even geregistreerd... dit heb ik gevonden: Login op freewebs.com Rechts-bovenaan zie je "my account" staan, klik daarop. Onderaan de pagina zie je "Advanced setting", en daar onder zie je weer "Downgrade account to HTML mode", klik erop. Druk dan op "Downgrade account" en dan op "OK". Klaar ! Veel plezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.