Bradley H. Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) ik heb een de leuke boeing 737 in een KLM getextured en dit is het effeckt "binnekort foto op gtagames...) je kan hem gewoon van mijn site downloaden als je hem zou willen hebben, wat vinden jullie ervan ? Bewerkt: 28 januari 2005 door bradley1990 Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Hij ziet er wel leuk uit alleen heb ik je link naar je site weggehaald wat dat is verboden. Je kan je mod naar mail naar: uploadbig@gtagames.nl Dan word hij binnenkort in de download-database van GTAGames gezet. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Hij ziet er wel leuk uit alleen heb ik je link naar je site weggehaald wat dat is verboden.Je kan je mod naar mail naar: uploadbig@gtagames.nl Dan word hij binnenkort in de download-database van GTAGames gezet. umm, okeey ik haal die foto-link ook wel weg en mail alles wel gewoon naar gtagames, sorry, ik wist niet dat een linkje naar "mijn" site ook verboden was :blink: Reageren
gangster Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 wanner zal hij er zoiets op staan Reageren
Bradley H. Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 wanner zal hij er zoiets op staan ik ben hem nu aan het versturen, ik weet niet zeker waneer hij dan zal staan op gtagames... Reageren
Timos Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Uhh ik zie nogal vaak dat van eftelweb, mag dat wel dan :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.