GFX-Studio Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Type: Signature Stijl: Your Choice Grootte: 500x150 Afbeelding: Graag iets met NFS: ProStreet of Assasin's Creed ( beide mag ook ) Tekst: GFX-Studio op een gepaste plek Rand: Dubbele Border ( Doorschijnend ) Kleuren: Passend bij Afbeeldingen Render (optioneel): - Extra (optioneel): Bij Voorbaat Dank P.S Ik vraag dit omdat ik zelf nog niet heel goed ben, en ik wil graag een mooie Sig. de mijne zijn zeer matig.
Heroix Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Heb iets geprobeerd voor je. De rand heb ik wel iets anders gedaan. De signature is op bepaalde plaatsen nogal licht, en de achtergrond van dit forum ook, moest ik dus een voor een lichtere border hebben gekozen, zou het er slecht uitzien. Wil je toch nog een lichte border moet je het maar vragen. Hope you like it. Bewerkt: 2 maart 2008 door Heroix
GFX-Studio Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Heb iets geprobeerd voor je. De rand heb ik wel iets anders gedaan. De signature is op bepaalde plaatsen nogal licht, en de achtergrond van dit forum ook, moest ik dus een voor een lichtere border hebben gekozen, zou het er slecht uitzien. Wil je toch nog een lichte border moet je het maar vragen. Hope you like it. Cool thanks, hij is perfect, zou je me misschien kunnen vertellen welke brushes ( of techniek ) en welk lettertype je hebt gebruikt, kan ik ze voor mijn photoshop downloaden
Heroix Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Het font noemt 'Morse Kode'. Kan je normaal gezien op DaFont wel downloaden. En de achtergrond is gewoon een foto van de lucht, met daarop een paar brushes, dan bewerkt met colour-layers enz.
Recommended Posts