Jump to content

Signature Gevraagd

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Signature

Stijl: Your Choice

Grootte: 500x150

Afbeelding: Graag iets met NFS: ProStreet of Assasin's Creed ( beide mag ook :puh: )

Tekst: GFX-Studio op een gepaste plek

Rand: Dubbele Border ( Doorschijnend )

Kleuren: Passend bij Afbeeldingen

Render (optioneel): -

Extra (optioneel): Bij Voorbaat Dank :dans:

P.S Ik vraag dit omdat ik zelf nog niet heel goed ben, en ik wil graag een mooie Sig. de mijne zijn zeer matig.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb iets geprobeerd voor je. ;)

De rand heb ik wel iets anders gedaan. De signature is op bepaalde plaatsen nogal licht, en de achtergrond van dit forum ook, moest ik dus een voor een lichtere border hebben gekozen, zou het er slecht uitzien. Wil je toch nog een lichte border moet je het maar vragen. Hope you like it. :)

post-81655-1204425131.jpg

Bewerkt: door Heroix
Geplaatst:
Heb iets geprobeerd voor je. ;)

De rand heb ik wel iets anders gedaan. De signature is op bepaalde plaatsen nogal licht, en de achtergrond van dit forum ook, moest ik dus een voor een lichtere border hebben gekozen, zou het er slecht uitzien. Wil je toch nog een lichte border moet je het maar vragen. Hope you like it. :)

Cool thanks, hij is perfect, zou je me misschien kunnen vertellen welke brushes ( of techniek ) en welk lettertype je hebt gebruikt, kan ik ze voor mijn photoshop downloaden :D

:dans:

Geplaatst:

Het font noemt 'Morse Kode'. Kan je normaal gezien op DaFont wel downloaden.

En de achtergrond is gewoon een foto van de lucht, met daarop een paar brushes, dan bewerkt met colour-layers enz. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...