Jump to content

'Faustin' MS Paint

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben weer bezig geweest met paint. deze keer een gast die volgens mij Faustin heet. :tu: (verbeter maar als dit niet klopt) De gezichtshoek is een beetje anders...

gtaivce5.th.png

vóór dat ie helemaal is geladen het scherm vergroten (op volledig scherm), anders ziet het er niet (goed) uit

Bewerkt: door wooziekoekenman
Geplaatst:
Ik ben weer bezig geweest met paint. deze keer een gast die volgens mij Faustin heet. :tu: (verbeter maar als dit niet klopt) De gezichtshoek is een beetje anders...

gtaivce5.th.png

vóór dat ie helemaal is geladen het scherm vergroten (op volledig scherm), anders ziet het er niet (goed) uit

Heb je dit met paint gemaakt, zeer knap, ik zou het niet kunnen.

Ik weet niet echt wat voor comments ik hierbij moet geven, omdat ik meer met photoshop werk,

maar KUTGW.

En als je echt een rate wilt: 8.5/10

Geplaatst:

Inderdaad, dit is prachtig tot in de details! Alleen 1 klein minpuntje: de streep op z'n rode shirt loopt bij jou niet helemaal door. Bij jou gaat de lijn dan opeens naar links. ;)

Voor de rest lijkt me alles zeer mooi, en ik denk dat er niet veel mensen op de wereld zijn die zo iets kunnen!

Daarom geef ik je ook een 9,5/10. Keep up the good (Paint)work!

Geplaatst:

Alweer prachtig gedaan. Je geeft heel erg mooi schaduw aan bij het gezicht en bij de kleiding. Ook het kleurgebruik is net zo mooi als bij het normale plaatje. Zoals HannesWasco al opmerkte is de streep die door het pak heen loopt niet zo mooi. Voor de rest is het allemaal mooi uitgewerkt. Misschien dat je nog wat aan de blik kan doen. Hij kijkt je nu heel strak aan en dat geld voor het origineel niet. Ook kon je misschien de strepen op het voorhoofd een ander kleur geven. Iets van donkerbruin ofzo. Voor derest is diet echt geweldig gemaakt. KUTGW! :D

Veel succes voor als je ook nog andere personages doen gaat! :)

Geplaatst:

Zeer mooi, details goed uitgewerkt.

Ik kan zeggen ik ben jaloers, ik zou het je niet na kunnen doen en ga ik niet proberen ook :puh:

Ik houd het wel bij Photoshop.

Iemand zei in een ander topic over pixelart(iesten) de echte pro's doen het met paint, hierbij noem ik jouw ook een pro.

KUTGW & GJ

Rate:9.5/10

:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...