Jump to content

Space Bikini - I B

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dit een zeer mooie wallpaper, render goed ingeblend.

Mooie kleureffecten, en alles past, alleen is de achtergrond toch nog een beetje kaal.

Voor de rest KUTGW & GJ

P.S: Mooie Render :puh:

:dans:

P.P.S: Cijfer vergeten :puh: 9.5/10

Bewerkt: door GFX-Studio

Hij is heel goed gelukt. Alleen had de achtergrodn iets meer dingen moeten hebben. Verder vind ik dat het wijf iets te veel effect heeft zodat ze niet zo mooi is als op het orgineel.

8/10

Bewerkt: door GTAGijsso

Ik vind het origineel wat mooier :puh:

Maar de effecten zijn goed. Alleen vind ik dat er iets té veel kleur in zit verwerkt. In het midden is één grote energie wolk aan kleuren, terwijl daaromheen alles maar wat zwart is. Ik mis eigenlijk een passende overgang.

Verder 'niks op aan te merken', om het maar even standaard te verwoorden ^_^

Een 7.

@KJF hieronder: Als je mijn kleine kritiek puntjes leest, en begrijpt dat ik me niet laat afleiden door het vrouwelijk schoon....

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Zeer netjes, render goed ingeblend, alles past bij elkaar, alleen net als wat GFX-Studio zegt, er kan nog iets meer in de achtergrond.

Rate: 9.5/10

P.S Tom, het verdient toch wel meer dan een 7 ( vind ik ).

Geplaatst:

Allereerst wil ik je even complimenteren met het feit dat je bereid bent zo lang aan iets te werken, wat betekent dat je het echt góed wilt doen.

Ik vind het er erg tof uit zien, de verschillende kleuren geven het echt een sfeer mee.

Enige puntje van kritiek is de render, die naar mijn mening niet helemaal scherp is, wat de (Op zich hele mooie)wallpaper niet ten goede komt.

Al bij al een 8/10. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...