Jump to content

gta_sa werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gister met map editor iets gemaakt met gta.. ik save de de map en start gta op en hij gaf aan gta sa.exe werkt niet meer

ik had al eerder met map editor gewerkt in gta en toen werkte het perfect ..

tot gister ik had (Objectcode: 3852 SF_JUMP er in gezet) Alleen die...

En tot gister werkte het niet meer..

(Ik start gta sa op.. aan het laden .. ik druk start game > new game en laad het spel over de helft met laden stopt het spel met die foutmelding)

Weet iemand het probleem?

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Oja .. van het forum word ik ook niet echt wijzer ..

ik heb op nieuw geinstalleerd ongv 3 x

en het is V1

heb set verwijderd

en heb geen Mods

en geen savegame ...

Bewerkt: door 12fred12
Geplaatst:
Ik heb gister met map editor iets gemaakt met gta.. ik save de de map en start gta op en hij gaf aan gta sa.exe werkt niet meer

ik had al eerder met map editor gewerkt in gta en toen werkte het perfect ..

tot gister ik had (Objectcode: 3852 SF_JUMP er in gezet) Alleen die...

En tot gister werkte het niet meer..

(Ik start gta sa op.. aan het laden .. ik druk start game > new game en laad het spel over de helft met laden stopt het spel met die foutmelding)

Weet iemand het probleem?

Alvast bedankt

Misschien pakt hij de Objectcode niet, en veroorzaakt dat een fout, ik zou zeggen haal hem eruit, en kijk dan weer.

Als de fout weer komt, ligt het in ieder geval niet aan de object code.

:dans:

:eten: Ik heb er al na weer op nieuw geinstalleerd ..,, en toen gekeken met map editor en alles was weer goed! dus daar kan het niet aan liggen

Ik speel ook samp maar dat werkt nu ook niet meer

Ook nog een screen!

post-33449-1204451917_thumb.jpg

Geplaatst:

Dat SA-MP niet meer werkt kan kloppen, die accepteert dit soort mods niet. Als je San Andreas crasht na een aanpassing in de dingen, dan ligt de fout waarschijnlijk ergens in de codes zelf. Let hier dus altijd bij op. ;)

Geplaatst:

en hoe kan ik het oplossen tot het spel zich weer gaat doen .. want ik heb vanochtend al 2 x op nieuw geinstalleerd.. geen krasjes op de cd niks :S

Geplaatst:

Verwijder alle eventuele restantjes eens die achterblijven bij een deïnstallatie. Daarna weer alles installeren, niets aanpassen aan de bestanden en dan nog eens proberen.

Geplaatst:

Wat ik nog wel weet dat ik in de map: sfse heb zitten werken! misschien als je die kunt sturen IPL & IDE

Ik neem aan dat je de bestanden SFSe bedoelt, een naamgelijke map is er hier niet voor. Ik heb dus de SFSe.ide en ipl ingepakt, ze zitten in de bijlage.

Edit:

Heb ik de laatste tijd ook wel eens.. Ik heb ze even voor je geupload op Rapidshare, dan krijg je geen fout hierover. :)

Bewerkt: door Donwell

als ik er op klik: Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.

Edit:

Euhm ja.. Hij geeft fout aan bij bitcomet ... Waarmee ik bestanden download van af internet.. misschien als je hem via iets anders kan sturen ik heb wel email maar is dat hier wel toegestaan omdat hier te zeggen?>

Geplaatst:

Je Heb gta sa opnieuw geinstalleerd.

En doe je steeds de map-editor nog gebruiken?

Probeer dat eens niet.

Ik heb het ook gehad.

Ik had teveel objecten verplaatst :duh:

Ik hoop voor je dat je wel back-ups hebt

gemaakt.

Want anders moet je gta SA weer even

opnieuw installeren en dan de map-editor

even niet gebruiken

Doet hij het dan niet.

Dan weet ik het ook niet meer... :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...