Jump to content

multiplayer GTA IV


SWYV

Recommended Posts

ik keek nu juist op site van R* GTA IV en ik zie daaronder multiplayer maar wanneer ik met muiscursor erover om te klikken staat er coming soon dus is het nog niet klaar of wil R* niet veel over kwijt?

wat denken jullie van GTA IV met multiplayer zal zijn? beter dan GTA-multiplayer met GTA bedoel ik VC-MP en SA-MP

ik heb beetje rondgekeken en ik zie dat er geen aparte topic over multiplayer bestaat dus heb ik maar dit gemaakt aangezien R* GTA nog nooit een multiplayer releast en misschien wel in dit machtige GTA IV, wat denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Gta-killer

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • PetitPierreIV

    4

Wat bekend is, is dat het met 16 spelers online kan.

Verver is bekend dat je via je telefoon de multiplayer moet starten.

Ik denk zelf dat het net zoiets als de stories multiplayer zal zijn, alleen dan wat uitgebrijder.

Maar ik dacht dat er al wel een topic over multiplayer was, maar kan ook aan mij liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bekend is, is dat het met 16 spelers online kan.

Verver is bekend dat je via je telefoon de multiplayer moet starten.

Ik denk zelf dat het net zoiets als de stories multiplayer zal zijn, alleen dan wat uitgebrijder.

Maar ik dacht dat er al wel een topic over multiplayer was, maar kan ook aan mij liggen.

LAAt het hopen dat hij komt _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dit las ik net op deze site:

- Er zal misschien in de toekomst een Massive Multiplayer Online Game (MMPOG) GTA komen met daarvoor een gebaseerd abonnement.

Zou wel vet worden, alleen een abonnement bevalt me niet zo..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit las ik net op deze site:

- Er zal misschien in de toekomst een Massive Multiplayer Online Game (MMPOG) GTA komen met daarvoor een gebaseerd abonnement.

Zou wel vet worden, alleen een abonnement bevalt me niet zo..

hoop egt niet dat t een MMPOG word, maak nou maar gewoon een ouderwetse gta.. die klote MMO's zuigen aars.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit las ik net op deze site:

- Er zal misschien in de toekomst een Massive Multiplayer Online Game (MMPOG) GTA komen met daarvoor een gebaseerd abonnement.

Zou wel vet worden, alleen een abonnement bevalt me niet zo..

hoop egt niet dat t een MMPOG word, maak nou maar gewoon een ouderwetse gta.. die klote MMO's zuigen aars.

Weet je wel wat ze met een MMPOG bedoelen?

Ze bedoelen niet dat het net zo iets als word of warcraft wordt (een MMORPG).

Met MMO bedoelen ze alleen dat je met heel veel mensen online kan, op een server dus. Denk dan maar aan mta/SA-MP waar je met 100+ mensen op 1 server kan zitten. (grote deathmatch dus).

Ik weet niet wat je daar aan vind zuigen, maar mij lijkt het anders wel leuk met zoveel gta 4 online.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Dit las ik net op deze site:

- Er zal misschien in de toekomst een Massive Multiplayer Online Game (MMPOG) GTA komen met daarvoor een gebaseerd abonnement.

Zou wel vet worden, alleen een abonnement bevalt me niet zo..

hoop egt niet dat t een MMPOG word, maak nou maar gewoon een ouderwetse gta.. die klote MMO's zuigen aars.

Weet je wel wat ze met een MMPOG bedoelen?

Ze bedoelen niet dat het net zo iets als word of warcraft wordt (een MMORPG).

Met MMO bedoelen ze alleen dat je met heel veel mensen online kan, op een server dus. Denk dan maar aan mta/SA-MP waar je met 100+ mensen op 1 server kan zitten. (grote deathmatch dus).

Ik weet niet wat je daar aan vind zuigen, maar mij lijkt het anders wel leuk met zoveel gta 4 online.

ja pcies.. welke kneus zegt nou dat dat zuigt..:puh: oke dat wist ik niet.. k d8 inderdaad dat t een soort van MMORPG zou gaan worden, of iets in die richting. maar nu lijkt t me egt vet:D.. en dan zou t me leuk lijke dat ze ook een free roam speltype in die online functie stoppen, dat je bijvoorbeeld met ze 60e op 1 gedeelte(bijvoorbeeld bronx of alderny)vrij rond kan lopen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een MMO gta wilt kun je wachten tot APB is gereleased :puh: Een online GTA spel waarbij je of voor de criminelen of de politie kant kan kiezen van de bedenker van GTA.

Dat coming soon staat er gewoon omdat ze stukje bij beetje info vrijgeven, ze zullen vast al wel klaar hebben wat daar komt te staan. Net zoals dat er steeds meer locaties op de kaart komen te staan, het is niet omdat multiplayer nog niet af is, want ze hebben nooit meer de tijd om dat er nog in te zetten. Ze zijn nu waarschijnlijk gewoon bezig om het spel helemaal vlekkeloos te laten lopen.

Bij GTA Sa kwam er bijvoorbeeld steeds een deel van de kaart op de site te staan, dat was ook niet omdat dat nog niet af was ofzo :puh: Ze willen ons gewoon in spanning houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...