Jump to content

multiplayer GTA IV


SWYV

Recommended Posts

De multiplayer word hopelijk vet. maar als ze er alleen dingen als deatmatch, en capture the flag inzetten flopt het. Daar zijn andere spelletjes voor. Ze moeten iets origineels doen als ze willen dat veel mensejn hun multyplayer spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Gta-killer

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • PetitPierreIV

    4

De multiplayer word hopelijk vet. maar als ze er alleen dingen als deatmatch, en capture the flag inzetten flopt het. Daar zijn andere spelletjes voor. Ze moeten iets origineels doen als ze willen dat veel mensejn hun multyplayer spelen.

Het maakt niet uit of de multiplayer flopt, je koopt GTA voornamelijk voor de singleplayer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou anders wel eens willen deathmatchen...

Het zou een soort shooter zijn, maar dan met voertuigen en gewoon toffere features... :dans:

Verlang er dus al sterk naar! _O_

Maar als er niks origineels in zit gaan mensen minder multiplayer speln (maar wel natuurlijk singleplaye) omdat het bij games als cod4 zoiezo veel beter is uitgewerkt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou anders wel eens willen deathmatchen...

Het zou een soort shooter zijn, maar dan met voertuigen en gewoon toffere features... :dans:

Verlang er dus al sterk naar! _O_

Maar als er niks origineels in zit gaan mensen minder multiplayer speln (maar wel natuurlijk singleplaye) omdat het bij games als cod4 zoiezo veel beter is uitgewerkt

Je moet ook niet verwachten dat dit een uitgewerkte shooter multiplayer zal zijn hé. Je speelt het voor de fun, dus de MP zal ook grote fun zijn, met aspecten uit verschillende genres. Wie weet zul je kunnen racen fzo... Kweetniet, maar ik lig er niet van wakker. Ik vertrouw R*. Ze zulllen er zeker en vast iets heeel mooi van maken! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Deatmatch, en capture the flag zullen niet flop zijn want het is klassieke speltype. Ik zou graag speltype politie-gangster. Een groep speelt politie en andere gangster. De politie moet gangster oppakken, enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Deatmatch, en capture the flag zullen niet flop zijn want het is klassieke speltype. Ik zou graag speltype politie-gangster. Een groep speelt politie en andere gangster. De politie moet gangster oppakken, enzo.

Ja dat lijkt me vet 8)

Hopelijk is Rockstar wat creatief in de multiplayer-optie :*D

Link to comment
Delen op andere websites

vind ik ook dat ze bepaalde speel levels moeten maken netzoals bij CoD4

-District

-Ambush

-Wetwork

etc...

niet dat ze het na moeten doen omdat het in CoD ook zo is maar als ze capture the flag erin zouden doen en dan eerst de hele map door moet reizen dan duurt dat ook godse lang...

ik hoop persoonlijk dat ze er zeker deathmatch in stoppen, dat is altijd leuk en dat kan ook heel goed.

ik hoop ook dat ze iets leuks erbij bedenken zoals een drive-by race

zo kan ik wel even doorgaan:p

R* kan er heel veel van maken als ze dat ook daadwerkelijk willen

maar het gaat in eerste instantie om de singleplayer :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

vind ik ook dat ze bepaalde speel levels moeten maken netzoals bij CoD4

-District

-Ambush

-Wetwork

etc...

niet dat ze het na moeten doen omdat het in CoD ook zo is maar als ze capture the flag erin zouden doen en dan eerst de hele map door moet reizen dan duurt dat ook godse lang...

ik hoop persoonlijk dat ze er zeker deathmatch in stoppen, dat is altijd leuk en dat kan ook heel goed.

ik hoop ook dat ze iets leuks erbij bedenken zoals een drive-by race

zo kan ik wel even doorgaan:p

R* kan er heel veel van maken als ze dat ook daadwerkelijk willen

maar het gaat in eerste instantie om de singleplayer :tu:

Jaj rocket race zoals in halo :) Maar dan op quads :puh:

Drive-by race is ook wel vet.

Link to comment
Delen op andere websites

vind ik ook dat ze bepaalde speel levels moeten maken netzoals bij CoD4

-District

-Ambush

-Wetwork

Het is geen FPS he..

Ik verwacht eerder gewoon net zoiets als sa-mp en mta. Dat je met allen in een grote ruimte kan freeroamen.

Ook zullen er misschien races inzitten enzo, en andere minigames.

Link to comment
Delen op andere websites

vind ik ook dat ze bepaalde speel levels moeten maken netzoals bij CoD4

-District

-Ambush

-Wetwork

Het is geen FPS he..

Ik verwacht eerder gewoon net zoiets als sa-mp en mta. Dat je met allen in een grote ruimte kan freeroamen.

Ook zullen er misschien races inzitten enzo, en andere minigames.

Tot nu toe zeggen ze dat je maar met zijn 16'en gaat kunnen, dus dan gaan ze je heus niet de hele stad geven...

Nee, ze zullen het wel onderverdelen.

En minigames zouden wel tof zijn!

Maar: in R* we trust! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe zeggen ze dat je maar met zijn 16'en gaat kunnen, dus dan gaan ze je heus niet de hele stad geven...

In een laatste feitjes nieuwtje stond anders dat we in de toekomst een MMO van GTA kunnen verwachten, en een MMO is wel meer dan 16 mensen tegelijk online.

Of het klopt is niet zeker, maar als het in een gameblad/site staat is het best mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht niks van de multiplayer.. laat het gewoon rustig op me af komen

en zie wel wat het word.. gaat mij tot nu toe toch om de singel play

als het spel uit is zal ik heus wel die multiplay gaan spelen maar maak ik me niet druk om nog :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe zeggen ze dat je maar met zijn 16'en gaat kunnen, dus dan gaan ze je heus niet de hele stad geven...

In een laatste feitjes nieuwtje stond anders dat we in de toekomst een MMO van GTA kunnen verwachten, en een MMO is wel meer dan 16 mensen tegelijk online.

Of het klopt is niet zeker, maar als het in een gameblad/site staat is het best mogelijk.

We kunnen misschien ene MMO GTA verwachten. Maar waar haal jij het van dat de multiplayer van GTA IV ene mmo is? Die MMO die we kunnen verwachten is gewoon een appart spel dat ze misschien gaan maken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...