Kai-ShockWave Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Dat stukje was leuke met die raketwerpers dat je gwn je eigen gasten op een gebouw kan blazen xD Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hangmans NOOSE lijkt me tot nu toe het vetst (Jij en 3 andere moeten een computergestuurde maffiabaas veilig naar een bepaalde plek brengen terwijl de politie helicopters met miniguns, gepantserde wagens, grond mensen, wegblokkades,... inzet om je te stoppen Reageren
Daan.g Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Is het ook mogelijk om met Bijvoorbeeld 2 man gewoon op 1 xbox360 en 1 scherm tegen elkaar of met elkaar te spelen bij Gta IV alvast bedankt Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Je zal wel Coop bedoelen , volgens mij gaat dat niet Zijn volgens mij nog meer topics over hoor Bewerkt: 12 april 2008 door uniQueGTA Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Beetje misleidende topic titel he Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Die co-op heb ik niet nodig want: Wij hebben 2 ps3's en mijn broertje koopt GTA IV en ik koop GTA IV we gaan online en klaar Reageren
Tsirapo Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Is het ook mogelijk om met Bijvoorbeeld 2 man gewoon op 1 xbox360 en 1 scherm tegen elkaar of met elkaar te spelen bij Gta IV alvast bedankt sinds vandaag de multiplayer sectie van GtaIV is vrijgegeven weet men al meer over de multiplayer. heb zelf gekeken en daar stond weldegelijk cooperative. weet niet of dit nu eigelijk ook online is of met twee controllers op een console. Reageren
oostzaan Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Is het ook mogelijk om met Bijvoorbeeld 2 man gewoon op 1 xbox360 en 1 scherm tegen elkaar of met elkaar te spelen bij Gta IV alvast bedankt sinds vandaag de multiplayer sectie van GtaIV is vrijgegeven weet men al meer over de multiplayer. heb zelf gekeken en daar stond weldegelijk cooperative. weet niet of dit nu eigelijk ook online is of met twee controllers op een console. Splitscreen, Nee jammer genoeg komt het er wss niet in Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Vanaf gisteren is de multiplayer betreedbaar. ik keek e gelijk naar en ik denk dat cops 'n rooks wel erg vet zou worden! Reageren
Metiz Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Kan je nou eigenlijk free roamen of niet ?? Groete Reageren
nljesse Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 lijk wel beter als je vriend op xbox360 zit jij op ps3 en dat je dan tog tgn elkaar kan spelen Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Kan je nou eigenlijk free roamen of niet ?? Groete In Multiplayer ? Ja In Singleplayer ? Ja Dus "Ja". Ik weet het niet 100% zeker. Maar wel 90% Ciao Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Maar ik weet het wel zeker ik ben de bron kwijt maar er stond weldegelijk dat 1 van de Modes in online was: Free Mode Reageren
Metiz Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 En was dat dan ook met 16 ? En ben je alleen met hun of met peds ook ? Reageren
L-Yah Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Is het ook mogelijk om met Bijvoorbeeld 2 man gewoon op 1 xbox360 en 1 scherm tegen elkaar of met elkaar te spelen bij Gta IV alvast bedankt sinds vandaag de multiplayer sectie van GtaIV is vrijgegeven weet men al meer over de multiplayer. heb zelf gekeken en daar stond weldegelijk cooperative. weet niet of dit nu eigelijk ook online is of met twee controllers op een console. Splitscreen, Nee jammer genoeg komt het er wss niet in Ongeveer 1 week oud, nieuwsbericht: Vorige pagina @hierboven, de host van een game kan zelf kiezen of je peds in multiplayer hebt of niet. Bewerkt: 13 april 2008 door L-Yah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.