L Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Beste leden, Sinds kort heb ik de nieuwe psp s&l gekocht. Alleen ik zit met het volgende probleem. Ik weet niet hoe ik muziek, foto's en films erop moet krijgen. Ik heb precies alle stappen gevolgd zoals de handleiding omschrijft, maar dit helpt niet. Op andere fora gekeken en het blijkt dat er meer met dit probleem zitten. Als iemand mij dit stap voor stap uit kan leggen, graag. M.v.g. Léon-San Andreas. Reageren
Caltson Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 hey, Op de officiele website van Playstation kan je ook handleidingen vinden. Nu weet ik niet of je deze al bekeken hebt maar ik zal ze hier toch maar even plaatsen in een link. Hoe Video's importeren? Hoe Foto's importeren? Hoe muziek importeren? Zo, ik hoop dat je hieraan wat hebt. Greetz Reageren
L Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 hey,Op de officiele website van Playstation kan je ook handleidingen vinden. Nu weet ik niet of je deze al bekeken hebt maar ik zal ze hier toch maar even plaatsen in een link. Hoe Video's importeren? Hoe Foto's importeren? Hoe muziek importeren? Zo, ik hoop dat je hieraan wat hebt. Greetz bedankt ! het is gelukt XD alleen nog 1 vraag: hoe zet je filmpjes van youtube erop? Reageren
DJRobin Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Door ze van youtube te downloaden met youtube downloader. en dan converteren volgens mij naar mpeg4. Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Door ze van youtube te downloaden met youtube downloader. en dan converteren volgens mij naar mpeg4. Hier de Youtube downloader (geen registratie vereist, freeware). Trail versie van FLVSoft converter om .FLV bestanden te converteren naar .MP4 Bewerkt: 2 maart 2008 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.