KJF Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb de tutorial van Silverwing over pen tool rendering geprobeerd maar het lukt me niet. Ik heb wat ik wou uitknippen voor render helemaal omtekent met de pen tool, maar als ik dan edit -> make selection doe en daarna paste in een ander bestand krijg ik gewoon weer de gehele afbeelding van waaruit ik een persoon wou knippen. Help? Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Zodra de omlijning van hetgeen wat je wil uitknippen klaar is druk je met je rechtermuisknop op de afbeelding. Je krijgt nu een venstertje te zien waar je kunt kiezen 'Make Selection'. Klik deze aan en laat de settings staan zoals ze staan en druk Oké. Je ziet nu dat je afbeelding is omlijnd maar ook het hele document. Ga nu naar Select>Inverse of sneltoets (CTRL+SHIFT+I). Nu is alleen je afbeelding omlijnd. Nu ga je naar Edit>Copy, daarna open je een nieuw document en ga je naar Edit>Paste. Als het goed is heb je nu alleen de afbeelding die jij wilde uitknippen in een document staan en niet de gehele afbeelding. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Rendeer gewoon met je gummetje: Grote Stukken weggumen -> Inzoomen tot 200% -> gum kleiner maken -> de rest uitgummen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.