KJF Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Iets dat bij afbeeldingen past Grootte: 500x150 max. 100 kb Afbeelding: Klik( mag ook andere afbeelding van haar ) en Klik Tekst: KJF daaronder lijntje en onder dat lijntje in het klein: Smooth Move's Rand: Alleen als het er daardoor beter uit ziet Kleuren: bijpassend bij afbeeldingen Render (optioneel): Mag Extra (optioneel): Ik hoop dat het lukt Bewerkt: 2 maart 2008 door KJF Reageren
Ice Banana Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Wil ik wel proberen, maar moet de Shelby erbij? Hope you like it ! Bewerkt: 2 maart 2008 door Ice Banana Reageren
KJF Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Wil ik wel proberen, maar moet de Shelby erbij? Hope you like it ! Ja nice, maar het liefst heb ik de shelby er wel bij, dus als je misschien ook een versie kan maken met de shelby erbij Alvast Bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Wil ik wel proberen, maar moet de Shelby erbij? Hope you like it ! Ja nice, maar het liefst heb ik de shelby er wel bij, dus als je misschien ook een versie kan maken met de shelby erbij Alvast Bedankt Ik zal wel proberen Helaas ik kan er niks mee ik heb het geprobeerd ik hoop dat iemand anders het voor jou kan doen Bewerkt: 16 april 2008 door GTA Player10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.