wiebelo Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 hallow op de gtagames site staat dat gta sa waarschijnlijk niet op cd uitkomt dat moest ik duz ff met de link tjekke en wat viel mij op rechts boven staat een rockstar logo en un pc cd rom logo mijn vraag is betekend dat dat ik een domme n00000b ben en dat dat allen betekend dat hij op de pc uitkomt of wat ik denk dat hij ook op cd uitgaat komen w8 op reacties tnx (ps ik heb geen ps2 en geen dvd speler) (ps IK HEB VANDAAG VRIJ B) :rolleyes: ) Reageren
Bierkameel Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ik zou het ook niet weten want ik wil hem misschien ook op de pc.. PS: Ik heb vandaag ook de hele dag vrij. Reageren
The Godfather Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 ik zie nergens een CD-Rom logo op dat hoesje staan hoor. lees dit nou ff Het lijkt er dus op dat er alleen een DVD versie komt voor op de PC en niet een CD-ROM versie, waar je wel 5 installatie CD's nodig zou hebben omdat het spel zo groot is! Reageren
wiebelo Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Het !!!!!!!!!!!!!lijkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er dus op dat er alleen een DVD versie komt voor op de PC en niet een CD-ROM versie, waar je wel 5 installatie CD's nodig zou hebben omdat het spel zo groot is! en veel spelle hebben veel cd's snel voorbeeld XIII 4cd's en dat logo staat niet op de cover maar op de site zelf kijk maar beter Reageren
wiebelo Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Mazzeltje : hey Thijs Mazzeltje : ales goet The Godfather : heb je net nederlands gehad op school? ........ en wat een ongeloofelijk slegtuh grap om het net te houden gtagames KOOP EEN POTJE HUMOR Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 en wat een ongeloofelijk slegtuh grapom het net te houden gtagames Waar het ovcer gaat weet ik niet, maar gebruik volgende keer gewoon de EDIT-knop. Die zit er niet voor niets. Reageren
-Spijker- Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 (bewerkt) Mazzeltje : hey ThijsMazzeltje : ales goet The Godfather : heb je net nederlands gehad op school? ........ en wat een ongeloofelijk slegtuh grap om het net te houden gtagames KOOP EEN POTJE HUMOR Oké, waar ben je nu bezig mee? Geen dubbelpost en waar slaat dat nou op, dat hoort toch niet in deze topic!? Ontopic: San Andreas is een grootte spel inderdaad, dus je kan wel zeggen dat er 5 CD-roms moet hebben om te installeren, maar ik denk dat er 4 CD-roms erin zijn. En als mensen de spel willen hebben op de PC, zou ik zeggen: Wacht tot 'ie op de Xbox komt of koop het op de Playstation 2. Want de PS2 en de Xbox zijn gemaakt voor zulke spellen, de computer niet. Ik denk als je GTA:SA wilt kopen op de PC, je dan een Intel Inside moet hebben van 4.( dus intel pentium 4) Ik denk dat GTA:SA wel 2.5 GB moet kosten om de spel te starten. Dus ik denk niet dat het handig is om het te doen. Als je niet met me eens bent dan hoeft het natuurlijk ook niet, maar ik denk het wel zo. Ik kan GTA:SA niet op de PC kopen, ik zie al meteen dat deze computer niet geschikt is. Als je geen PS2 of Xbox hebt, dan kun je het wel proberen, als het lukt dan heb je wel mazzel. Maar ik denk dat SA alweer zo'n slechte Graphic's heeft netals Vice City. -Misschien niet, maar dat kan wel zo zijn- Bewerkt: 28 januari 2005 door spijkertje Reageren
jojogta3 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 ik had VC op de pc en het beeld flipte helemaal gelukkig heb ik een ps2 Reageren
-Spijker- Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 (bewerkt) Ja, daarom zei ik van PS2 is beter, want er kunnen nauwlijks vastlopers komen. P.s. jojoGTA3, wat een vies plaatje heb je! Mag dat wel in het forum? Denk het niet of wel? Bewerkt: 28 januari 2005 door spijkertje Reageren
Renne Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Het zal uitkomen op Dvd en waarschijnlijk heel veel plaats nodig hebben.(maar krijg morgen toch nieuwe computer met 200 gB op ) Beste manier om Gta te spelen blijft toch de ps2 . Reageren
jojogta3 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ja, daarom zei ik van PS2 is beter, want er kunnen nauwlijks vastlopers komen. P.s. jojoGTA3, wat een vies plaatje heb je! Mag dat wel in het forum? Denk het niet of wel? zo beter Reageren
-Spijker- Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 (bewerkt) Nee, het hoefde niet! Alleen ik dacht dat het niet mocht, dus kan je beter aan een Moderator of Admin vragen. Ontopic: 200 GB is zeer genoeg, ik denk ook dat 'ie op de DVD komt. Bewerkt: 28 januari 2005 door spijkertje Reageren
wiebelo Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 sorry idd voor de domme opmerking maruw Thursday, May 15, 2003 kwam gta vc op de pc uit ik heb dezuw pc nu bijna 3 jaar (lente 2002) en vc deed het perfect exstreem zelfs en kheb um zow vaak op de ps2 gspeel (ook sa) maar ik houw gewoon niet van ps xboxen etc. (onnodige infow. aleen de oudste nintedow is de bom ik heb um nog steeds met mario 1, 3 en duck hund met pistool ) maarja smaken verschillen ik denk dat ik wacht tot mijn com helemaal gaat flippe dat zal nu nog zown half/driekwart jaar dure en dan koop (of download) ik hem gwoon Reageren
Insane Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 sry voor de grootte van de img. je kan hier duidelijk zien dat hij op een dvd komt, linksboven je moet daarvoor dus een dvd speler hebben voordat je dat kan spelen, ik heb dat dan ook wel maar ik speel um gwn liever op de Xbox Reageren
r0ry.B.bellOws Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 al eindeloos lang op de pc versie aant wachten en dan kom ik een week nie buiten ...nog maar eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.