mr.crazypunky. Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 hey. ik wil wel eens de pak zien van een biker. bij die biker peter shop zit die. wilt iemand een foto van dat pak zien en een mod voor me geven om te vliegen??? graag gedaan mr skunky punky Reageren
Donwell Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Helaas, er is geen Biker Outfit in GTA Vice City, zoals je kunt zien op deze pagina. Helaas zul je het dus met de andere outfits moeten doen. Reageren
mr.crazypunky. Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 donwell heb je een mod om te vliegen? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Mag ik je ook helpen? Mods heb ik niet kunnen vinden, maar ik heb nog andere manieren om te vliegen. Als eerste de helikopters. In de game zitten helikopters, die vind je als je op het tweede (westelijke) eiland kan. Vindplaatsen zijn hier, hier, hier, hier, hier en hier te vinden (bij de rode bolletjes moet je de muis er even op houden voor meer info). Je hebt ook een watervliegtuigje in het spel, die is te krijgen na de missie 'Dildo Dodo'. De vindplaats is bij de filmstudios, hier op een kaartje. Ook is er nog een 'vlieg met auto's/boten cheat', die is: Auto's kunnen zweven: COMEFLYWITHME Boten kunnen zweven: AIRSHIP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.