arko 91 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 ik ben met export bezig, de eerste lijst ging makkelijk, maar nu wil ik de slamvan (LS, achter de sex shop) meenemen, maar die zit op slot... verder is de enige plek waar je hem kan vinden langs de parkeerplaatsen in las venturas, maar dat kan uren duren voor je hem vindt... hoe kan ik de gelockte auto's openmaken? verrotschieten werkt niet Reageren
Jay; Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Je kunt je met een sleepauto langskomen en hem meenemen naar de inport export plaats. Ook is een paar rondjes lopen wel handig. Mocht dit allemaal niet lukken dan kun je nog proberen om hem helemaal kapot te schieten en dan zal er later een nieuwe spawnen. Edit: Hier een vindplaats van de towtruck. Bewerkt: 2 maart 2008 door Jay; Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Je kunt je met een sleepauto langskomen en hem meenemen naar de inport export plaats. Ook is een paar rondjes lopen wel handig. Mocht dit allemaal niet lukken dan kun je nog proberen om hem helemaal kapot te schieten en dan zal er later een nieuwe spawnen.Edit: Hier een vindplaats van de towtruck. Ik weet of het slim is om een hele omrit naar San Fierro voor een Towtruck te maken als de auto ook gewoon bij de haven van Los Santos (helemaal rechtsonderin Los Santos) rondrijdt. Hij rijdt dan met name op de hoofdwegen, en over de brug naar de haven. Als je geen Towtruck vindt dan kun je altijd nog in de Badlands rondrijden en een Tractor stelen, deze kan ook auto's verslepen.Nog een paar tips waar de auto wel vaak rondrijdt, namelijk op de Old Venturas Strip en op de gewone Strip. Hij staat er ook wel eens langs de weg, maar ik zie hem vaker rondrijden dan daar staan. Reageren
arko 91 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 dan kies ik denk ik maar las venturas, want om nou dat hele stuk van los santos naar de SF haven te rijden met een tractor/towtruck kost me veel te veel tijd (ongeveer 10 minuten) terwijl de slamvan zelf optrekt als een sportauto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.