Tommie vurzetti Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Hallo, Ik had een mod geinstalleerd, en die deed het niet. Ik heb m weer geuinstalled, (alles met sami) maar nu doet mn sa het nog steeds niet goed, hij loopt helemaal vast, ik kan dan ook niks meer doen met mn pc. Ik heb mn map gebackupt toen er nog geen mods opstonden. Wat moet ik nu doen om het weer draaiende te krijgen? Alvast bedankt Bewerkt: 2 maart 2008 door Tommie vurzetti Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik had een mod geinstalleerd, en die deed het niet. Ik heb m weer geuinstalled, (alles met sami)maar nu doet mn sa het nog steeds niet goed. Ik heb mn map gebackupt toen er nog geen mods opstonden. Wat moet ik nu doen om het weer draaiende te krijgen? SAMI is nou niet bepaald 100% veilig.. Nu GTA San Andreas niet meer werkt kan je dus die map er gewoon weer neerzetten. Windows zal vragen of je het wilt vervangen, ja of nee. Kies voor 'Ja op alles', zodat alles automatisch wordt vervangen. Waarschijnlijk werkt het weer, maar als dat niet zo is dan raad ik je aan om GTA San Andreas helemaal schoon te installeren. Savegames blijven behouden. Reageren
Tommie vurzetti Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Ah. Dat is wat ik dacht, maar ik wist t niet zeker. Dank voor de snelle reactie Ik ga nu ff testen, edit resultaat zo wel. EDIT: Hij werkt weer, top Bewerkt: 2 maart 2008 door Tommie vurzetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.