gta-pilot Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Hallo. Ik kijk wel is online TV. Maar nu ik vista heb heb ik een probleem. Ik als ik nu wil kijken dan zegt hij dat de Windows Media player 11 plugin niet is geinstllerd en als je het wil doen en je hebt het gedaan ben je gewoon weer bij het begin. Reageren
T@rget Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Klik! Die downloaden, dan zou het moeten werken Succes Reageren
Caltson Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 P.S. Kijk altijd eens in configuratiescherm bij "apparaatbeheer", als daar geen uitroeptekens staan, is alles mooi in orde Greetz Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Klik!Die downloaden, dan zou het moeten werken Succes Had ik al gedaan en nu dé ik het weer en dan zegt hij wel repair delete enz.. Maar Als ik dan kijk: Nee Nog niet. Reageren
Caltson Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Klik!Die downloaden, dan zou het moeten werken Succes Had ik al gedaan en nu dé ik het weer en dan zegt hij wel repair delete enz.. Maar Als ik dan kijk: Nee Nog niet. Heb je een aparte Tv Kaart in je pc? zoja? - welk merk? - welk model? Greetz Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 nee. Ik bedoel zoals het nieuws op de site van RTL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.