Jump to content

Medieval II Total War

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo GTAForum leden.

Ik ben al enige tijd de trotse bezitter van Medieval II Total War. Ik had het een tijdje niet meer gespeeld, maar een weekje geleden ben ik er weer helemaal van in de ban geraakt :7. Nou heb ik een vraagje, is het mogelijk om als een westers land olifanten te krijgen zonder cheats? Ik zou dat heel erg leuk vinden, ik ben nou Sicilie en ik heb heel noord afrika, de eilandjes rond Sicilie en het zuiden van frankrijk al veroverd.

Alvast bedankt ^_^.

Geplaatst:

Ik heb het spel niet, maar uit je post kan ik afleiden dat je met een Westerse eenheid speelt. En als je een beetje opgelet hebt in de les geschiedenis kan je daaruit afleiden dat War Elephants door de Carthagers (Noord-Afrika) gebruikt werden (zie: Hannibal Mago). Ik denk niet dat een Westers land dus over deze strijdkrachten kan beschikken. :o

Geplaatst: (bewerkt)

Dat weet ik wel, maar in een game kan alles he? :7. En dit spel speelt zich af in de middeleeuwen, niet in de romeinse tijd. Bij dit spel gebruiken de Timurids olifanten.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Dat weet ik wel, maar in een game kan alles he? :7. En dit spel speelt zich af in de middeleeuwen, niet in de romeinse tijd. Bij dit spel gebruiken de Timurids olifanten.

Games als Medieval II zijn wel gebaseerd op historische feiten. ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als je in Norrd-Afrika een beetje rondloopt en dan kan je mercenaries huren en daar zitten wel is olifanten tussen maar ik weet niet of je ze ook echt zelf kan maken...

• 4 weken later...
Geplaatst:
Als je in Norrd-Afrika een beetje rondloopt en dan kan je mercenaries huren en daar zitten wel is olifanten tussen maar ik weet niet of je ze ook echt zelf kan maken...

Idd gewoon mercaneries inhuren, ben nog nooit verder gekomen dan heel frankrijk maar via mercaneries zal je ze moeten krijgen, maar er van uit gaan kan je niet anway olifanten zuigen toch^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...