S-te-Fan Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Hallo GTAForum leden. Ik ben al enige tijd de trotse bezitter van Medieval II Total War. Ik had het een tijdje niet meer gespeeld, maar een weekje geleden ben ik er weer helemaal van in de ban geraakt . Nou heb ik een vraagje, is het mogelijk om als een westers land olifanten te krijgen zonder cheats? Ik zou dat heel erg leuk vinden, ik ben nou Sicilie en ik heb heel noord afrika, de eilandjes rond Sicilie en het zuiden van frankrijk al veroverd. Alvast bedankt . Reageren
VforV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb het spel niet, maar uit je post kan ik afleiden dat je met een Westerse eenheid speelt. En als je een beetje opgelet hebt in de les geschiedenis kan je daaruit afleiden dat War Elephants door de Carthagers (Noord-Afrika) gebruikt werden (zie: Hannibal Mago). Ik denk niet dat een Westers land dus over deze strijdkrachten kan beschikken. :o Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Dat weet ik wel, maar in een game kan alles he? . En dit spel speelt zich af in de middeleeuwen, niet in de romeinse tijd. Bij dit spel gebruiken de Timurids olifanten. Bewerkt: 3 maart 2008 door stefaneke Reageren
VforV Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Dat weet ik wel, maar in een game kan alles he? . En dit spel speelt zich af in de middeleeuwen, niet in de romeinse tijd. Bij dit spel gebruiken de Timurids olifanten. Games als Medieval II zijn wel gebaseerd op historische feiten. Reageren
Warrior Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als je in Norrd-Afrika een beetje rondloopt en dan kan je mercenaries huren en daar zitten wel is olifanten tussen maar ik weet niet of je ze ook echt zelf kan maken... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Als je in Norrd-Afrika een beetje rondloopt en dan kan je mercenaries huren en daar zitten wel is olifanten tussen maar ik weet niet of je ze ook echt zelf kan maken... Idd gewoon mercaneries inhuren, ben nog nooit verder gekomen dan heel frankrijk maar via mercaneries zal je ze moeten krijgen, maar er van uit gaan kan je niet anway olifanten zuigen toch^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.