Puma Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) MiniSub :=: Screens :=: Heeft iemand enig idee hoe ik dit gat kan wegkrijgen? :=: Work In Progress :=: :=: By Puma :=: Bewerkt: 2 maart 2008 door Puma Reageren
Dexist Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 tjonge wanneer raken jouw ideeen op kan hij ook helemaal tot aan de zee bodem duiken? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kan je er ook in? Anders zie ik het nut niet om de mod te instaleren, het is wel netjes gemaakt. Alleen dat gat moet inderdaad weg. Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Het is heel mooi. Als dat gat weg is en je erin kunt dan is het prachtig. Het je er al een naam voor? 9/10 Reageren
FerryN Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Dat gat waar je de water niet ziet? Daardoor zie je de col van je subbie, als je de col kleiner of ter grote van je submarine maakt, zie je dat niet meer dacht ik. 8.5/10 Greetz Bewerkt: 2 maart 2008 door FerryN Reageren
Puma Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik had ingame al in de gaten dat het de col was, ja. Echter, nu is mijn vraag: hoe link ik een zelfgemaakte col aan een voertuig-dff? Mythbuster zei mij dat je het in de .dff aan elkaar moest linken, maar hoe moet je het linken en zijn er bepaalde regels voor? Reageren
EXIT Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Je gebruikt zeker 3DS max? ja dan weet ik het niet maar ik weet wel dat het in zmodeler2 zo gefixt is, want dat programma is gemaakt om de voertuigen te modden ik wil het altijd voor je proberen, dan moet je de dff en de txd maar door pm-én >>> Door DaBeast: Lol, en 3DS Max zeker niet? Waarom gebruiken game designers dan 3DS Max en kost het programma dan ~100x zo veel als Zmod? 3DS Max is in mijn ogen uitgebrijder.<<< >>> Door EXIT: wanneer heb ik gezegt dat het programma beter is. je hoeft bij zmodeler2 niets extra te doen voor dat je .dff kunt gaan aanpassen en ik zeg dat ik niet weet hoe je in 3ds max coll aan past, maar ik weet dat het in zmodeler2 heel gemakkelijk kan, ook zeg ik niet dat je meer kan met zmodeler2 maar dat het programma geschikt is om auto's te modden, niet om te renderen of gebouwen te maken zo zie je maar weer hoe een text verkeerd gelezen kan worden <<< Bewerkt: 4 maart 2008 door EXIT Reageren
js007 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) je hebt mijn reactie gezien dus heel erg mooi gemaakt 10/10 dat is het waard het zou leuk zijn als je eruit stapt dat je er kan in lopen , dat zou kunnen zijn bij reuze schepen zoals dat vliegdekschip , en dat vrachtschip in san fierro of in een vliegtuig welke auto gebruik je , ik denk een monster die duikt goed met chaet' s Bewerkt: 3 maart 2008 door js007 Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 je hebt mijn reactie gezien dus heel erg mooi gemaakt 10/10 dat is het waard het zou leuk zijn als je eruit stapt dat je er kan in lopen , dat zou kunnen zijn bij reuze schepen zoals dat vliegdekschip , en dat vrachtschip in san fierro of in een vliegtuig welke auto gebruik je , ik denk een monster die duikt goed met chaet' s Hij vervangt een boot, omdat zelfs met cheats het niet goed zou werken. Greetz Reageren
js007 Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 je hebt mijn reactie gezien dus heel erg mooi gemaakt 10/10 dat is het waard het zou leuk zijn als je eruit stapt dat je er kan in lopen , dat zou kunnen zijn bij reuze schepen zoals dat vliegdekschip , en dat vrachtschip in san fierro of in een vliegtuig welke auto gebruik je , ik denk een monster die duikt goed met chaet' s Hij vervangt een boot, omdat zelfs met cheats het niet goed zou werken. Greetz je moet eens de chaet van vliegende auto' s en oneindige zuurstofintypen je moet dan kruipen in een monster rij in het water en je kan onder de zee gaan het beste om te stuuren is met de spatie balk ingedrukt houden ik heb al eens heel van in het eester basin in san fierro naar los santos gereden onder water als je god kunt moden kun je die onderzeeër sneller laten varen Reageren
Siriouz Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 sneller laten varen is geen kunst, gewoon klooien met de handling, wat ik wel echt knap vind is dat je dat ding nog normaal kunt laten duiken ook. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 The Yellow Submarine Ziet er dope uit man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.