Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

aangezien morgen eindelijk pc met grafische kaart (nu doe ik zonder :bonk: )komt,

ben ik me al volop aan het voorbereiden voor wat mods af te halen, maar nu was m'n vraag:

Het is niet zeker of ik Gta San Andreas zal kunnen draaien, de pc is immers 4 jaar oud, en nu hij al een half jaar weg is kan ik me zelf ook niet herinneren welke grafische kaart erinzat. nu weet ik wel dat hij vlekkeloos gta VC kon draaien dus was m'n vraag: Kan ik de Belgische Bus mod (eigenlijk voor Gta SA) ook gebruiken met gta VC?

indien hier al topics van bestaan, gelieve dan zo snel mogelijk te sluiten, maar kon niets vinden met zoekfunctie

Dank alvast ;)

Greetz :cya:

Geplaatst:

Helaas zijn (auto)mods voor GTA San Andreas niet te gebruiken voor GTA Vice City. Dit in tegenstelling tot mods voor GTA Vice City, die wel voor GTA III te gebruiken zijn (sommige dingen kunnen niet werken, maar toch.).

Het is wel mogelijk om met een programma als 3DS Max of Zmodeler het voertuig te converteren naar een VC .dff, maar dat is erg moeilijk omdat je mogelijk ook in de knoei komt met de .col (collision). Veel gedoe dus en er zijn denk ik maar weinig mensen die er veel interesse hebben dus wat je er voor terug krijgt weegt niet op tegen de tijd die je er in steekt.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...