Jump to content

Template: Professional green

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb laatst hard geklust aan een dynamisch menu, Als je over een optie heen hoverd plopt er of een schermpje uit of enkele opties.

Hierbij heb ik gelijk een hele nieuwe template gemaakt.

Validatie:

vcss.png

Demo:

http://kevindierkx.dabeast.net/random/menu/

Screen:

post-27392-1204475501_thumb.png

Support list:

Opera 9.25: Succes eureka ;D

IE 5 en lager: Niet getest.

IE 6: Werkt goed "quick menu" heeft een vreemde bug die ik niet kan fixen.

IE 7: Werkt perfect

FireFox: Werkt perfect

To do:

Ik moet nog een script maken dat een random article uit mijn MYSQL database haalt en weergeeft.

Rustig op jullie commentaar wachten.

Rates&Comments?,

Kevin Dierkx

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Ik mag dan wel geen verstand hebben van webdesigning, ik vind dit er erg goed uit zien.

Het is een rustig thema, met een leuke combinatie van 2 kleuren.

Ook is het niet te druk, en ziet het er verzorgd uit.

Goed werk! :tu:

Geplaatst:

Op zich wel goed. Het is simpel en strak, geen bullshit.

Alleen zou ik het Quick Menu anders doen. Moeilijk uit te leggen, maar als je nou met je muis over de tekst 'Quick Menu' gaat zie je dus het menu zelf. Als je dan naar het menu wil gaan met je muis wil je wel dat hij blijft staan. Nu moet dat door naar rechts te gaan met je muis, maar als je iets naar onder gaat is het menu weg. Misschien kan je daaronder nog wat ruimte van het 'Quick Menu' maken, zodat het niet meteen weg is zodra je een kleine verkeerde muisbeweging maakt :tu:

Maar verder is het wel een makkelijke en zeker overzichtelijke template :Y

Geplaatst:

Aah aan zulke reacties heb ik wat.

Alleen snap ik jouw punt niet helemaal over het menu .. ;O

Als ik het goed begrijp wil je dat het quick menu blijft als je naar het gewone menu gaat??

Ik zie daar niet helemaal het doel van in eigenlijk.. :7

Bedankt voor de reacties,

Kevin Dierkx

Aah aan zulke reacties heb ik wat.

Alleen snap ik jouw punt niet helemaal over het menu .. ;O

Als ik het goed begrijp wil je dat het quick menu blijft als je naar het gewone menu gaat??

Ik zie daar niet helemaal het doel van in eigenlijk.. :7

Bedankt voor de reacties,

Kevin Dierkx

Nee ik bedoel iets anders. Ik zei al moeilijk uit te leggen, maar het valt toch tegen :(

Als je met je muis over de tekst 'Quick Menu' gaat, krijg je het menu te zien. Als je dan naar onder gaat is het menu weer weg. Het moet ook weg zijn, maar als je nu op de tekst 'Quick Menu' gaat met je muis, en dan naar het menu zelf wilt gaan (die witte pictogrammen dus), dan moet je alleen naar rechts gaan met je muis, en niet naar beneden. Ga je per ongeluk toch naar beneden is het menu weer weg.

Ik ging de eerste keer dus wel iets naar beneden, waardoor ik weer opnieuw naar de tekst 'Quick Menu' moest gaan. Ik wil eigenlijk zeggen dat het nu niet handig gaat om van de tekst 'Quick Menu' naar de pictogrammen van het menu te gaan. Eigenlijk moet het menu ook onder te tekst zijn, zodat het dan niet weg gaat. Snap je het nu wel?

Ik hoop het want het is echt niet veel beter uit te leggen denk ik :7

Zo is het beter ja _O_

Bewerkt: door TomHagen

Nou nou, je ziet wel weer dat dit kwaliteit is! Echt top hoor :D:tu:

Enkele opmerkingen:

1. Maak het quick menu iets kleiner en schuuf het in de Balk die uit de image is gehaald! Want het lijkt nu alsof je template is verschoven.

2. De header zou wel iets frisser mogen, zoiets als het quick menu!

Verder vind ik template erg goed! Ik zou graag het pattern willen hebben wat je als background hebt gebruikt ^_^

Je kan ook zo zien dat je hier redelijk wat tijd aan hebt besteed, vooral aan de buttons. Verder heb ik er niks meer op aan te merken behalve dat je hem maar snel moet gaan verkopen. Probeer het hier eens. Dan heb je gegarandeerd snel een kopen. Als hij niet voor eigen gebruikt is.

9.0/10 Deze heb je dik verdiend! Nogmaals mijn complimenten. Miss kan je een V2maken die iets lichter is, dit zou een aanrader zijn! ^_^

Gr, drunkendonkey

Bewerkt: door Drunkendonkey
.....Ik wil eigenlijk zeggen dat het nu niet handig gaat om van de tekst 'Quick Menu' naar de pictogrammen van het menu te gaan. Eigenlijk moet het menu ook onder te tekst zijn, zodat het dan niet weg gaat. Snap je het nu wel?

Ik hoop het want het is echt niet veel beter uit te leggen denk ik :7

Hehe Je gebruikt Internet Explorer :puh:

Ik ben me bewust van dit probleem en dit komt ook alleen voor in IE :7

Ik kon gisteren zo snel geen oplossing bedenken en ben toen eigenlijk ook gestopt ..FIXED

En het is een wonder nu springt me opeens een idee binnen.. ;O

Aan verkopen heb ik eigenlijk geeneens gedacht :puh:

misschien als ik nog enkele verzies maak en een paar bugjes fix dat ik dit idee ga overwegen.

Bedankt voor de reacties

,Kevin Dierkx

EDIT:

@Drunken:

Die balk is er niet in Firefox :puh:FIXED

en helemaal rechts van mijn quick menu komt nog een icoontje die ik nog moet maken xD

Geplaatst:

De kleur is niet zo mooi. Eigenlijk zie je alleen groen en witte tekst. De achtergrond komt er niet duidelijk uit want jammer is, want vanaf een afstand is het gewoon een grijs vlak. Dan had je er net zo goed geen werk in kunnen steken. Het quick menu is heel mooi met die icoontjes alleen heb je net zo'n onnodige scrollbar. Ik zou het zelf weglaten.

74% - Mooie site. :)

De achtergrond moet niet afleiden van het geen wat je wilt laten zien.. De witte tekst.

En als afwisseling een groene titel.

Een header die overloopt in het geheel maar niet te veel afleid, en dat was het dan wel weer :puh:

Wat voor scrollbar bedoel je eigenlijk??

Indien je die links bedoelt de site is uit rekbaar :7

Toch bedankt voor de rate :)

K

EDIT: klopt van een afstand is het een grijs vlak =D, maar wie gaat nou 2 á 3 meter van zijn scherm een site bekijken ;O

Meer en andere kleuren binnenkort =D

Geplaatst:

Ziet er goed uit, mijnheer Gybrus. Een klein minpuntje vind ik de overgebleven ruimte in het Quick Menu aan de rechterkant. Verder ziet het er mooi uit, hoewel ik zelf niet zo'n groot fan ben van zulke menu's, zeker niet bovenaan. Als ik dan in die nieuwe browsers naar een ander tabblad wil, ga ik er altijd overeen en zie ik een flits van het menu, wat ik persoonlijk erg storend vind. Een vertraging in het verschijnen en verdwijnen zou een mooie oplossing zijn, maar ik weet niet zeker of dat goed haalbaar is.

Misschien dat het mooi zou zijn als je bij het gewone menu de gehele balk als een link hebt in plaats van alleen de tekst. Dan zou je namelijk gewoon op de balk kunnen klikken. De rest van de template ziet er goed uit, het straalt rust uit en is overzichtelijk. Goed werk. :tu:

Je kan tevens erbij zetten dat je template succesvol getest is met Opera 9.25. :Y

Geplaatst:

Zie bovenstaande "ergens".. ;O

Die open plek is voor nog een icoontje wat er aan komt :)

Dus dit is eigenlijk een soort beta verzie .. ;O

In ieder geval bedankt voor de rates,

K

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...