Jump to content

Video HW Transform & Lighting

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is het merk en type van je videokaart?

Om dit te kunnen weten:

Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: DXDIAG > Wacht eventjes > Ga naar tabblad 'Beeldscherm' en maak daar een foto van of zeg gewoon wat het merk en type is + hoeveelheid MB.

Probeer eens de nieuwste drivers te downloaden voor je videokaart.

Geplaatst:

Om dit te kunnen weten:

Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: DXDIAG > Wacht eventjes > Ga naar tabblad 'Beeldscherm' en maak daar een foto van of zeg gewoon wat het merk en type is + hoeveelheid MB.

waar vind ik die niewe updates

Geplaatst:

Om dit te kunnen weten:

waar vind ik die niewe updates

Wat is de naam en type van je videokaart? Dat kun je zien door:

Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: DXDIAG > Wacht eventjes > Ga naar tabblad 'Beeldscherm'.

Typ de naam in op Google of post die hier op het Forum zodat ik die drivers voor je kan zoeken.

Geplaatst:

ma ke ne windowns vista en kvindt da ni da uitvoeren

Mobile Intel® 965 Express Chipset Family da heb ik gevonden bij beeldscherm en dan geédveceert(ofzo) en dan adapter en op die site van can you run it zeggen ze dak 128 mb heb

tis goe kheb den driver geïnstaleert

Geplaatst:

HW Transform & Lightning kun je niet op je videokaart instaleren.

Het zit er auto bij dus je zal een nieuew moeten halen ;)

Geplaatst:

toch niet want ik zoch op het internet naar een programma van mijn vidiokaart en ik vond er 1 en heb hem ge instaleert en keek nog ne keert op can you run it en ton wa mijn video hw ... aangevinkt

(en video hw wa ni de enigste er waren ook andere die naa de instalatie werden anngevinkt)

• 5 maanden later...
Geplaatst:

toch niet want ik zoch op het internet naar een programma van mijn vidiokaart en ik vond er 1 en heb hem ge instaleert en keek nog ne keert op can you run it en ton wa mijn video hw ... aangevinkt

(en video hw wa ni de enigste er waren ook andere die naa de instalatie werden anngevinkt)

zou ge mij nekeer kunnen zeggen welk programma da was ik heb namelijk hetzelfde probleem voor rollercoaster tycoon 3 kheb geen hw transform en lightning

ZEG ME AUB WELKE DRIVER HET IS IK ZOU JULLIE HEEEL DANKBAAR ZIJN ECHT KWIL DA SPEL KUNNE SPELE:(

Geplaatst:
:cab: Kijk aub even naar de datums, dit topic is al 5,5 maand oud. Een oud topic bumpen en ook nog ongeduldig worden is niet echt slim en/of handig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...