GtaFan#1 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik wil graag weer SA opnieuw installeren en gelijk met Noobmode beginnen... maar moet ik eerst SA downgraden en met welk proggie moet dat? Reageren
Donwell Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Het downgraden kan met een patch, welke je hier kunt vinden. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Het downgraden kan met een patch, welke je hier kunt vinden. er waren toch ook : Snelheids meter en een betere map?(dus betere details) Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Detailed Radar Mod Speedometer Eenmaal gedownload moet je ze waarschijnlijk uitpakken met WinRAR. Na het uitpakken staat er een readme, hierin staat beschreven wat je moet doen. Veel succes! Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Detailed Radar ModSpeedometer Eenmaal gedownload moet je ze waarschijnlijk uitpakken met WinRAR. Na het uitpakken staat er een readme, hierin staat beschreven wat je moet doen. Veel succes! bedankt kan ik weer lekker aan de gang! Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Hoe doe ik ookal weer mijn eigen liedjes in het spel? En er was toch iets wat SA Nederlands maakte? Reageren
Donwell Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Liedjes kun je in je spel zetten door .wma of .mp3 bestanden in je GTA SA User Files --> User Track Player, die je in Mijn Documenten kunt vinden. Daarna moet je ze enkel nog scannen bij de opties (Options --> Audio Options --> User Track Player). Daarna kun je ze beluisteren. Er is inderdaad een mod die GTA San Andreas Nederlands maakt, deze kun je in de Download Database vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.