Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
wie kan mij helpen met de missie tagging up turf!

ik kom er echt niet uit!!

Waar kom je niet uit? Als je je probleem eens beter uitlegd kunnen we je misschien helpen.. ^_^

Ik denk zelf met de sprays..

Je moet gewoon op een spraytag richten en dan erop sprayen zodat er ''Grove -4- life'' komt te staan. :)

Geplaatst:

Als de missie Taggging Up Turf je niet lukt kun je altijd >>>deze<<< beschrijving door lezen, echt tips zijn er niet voor deze missie. Doe gewoon wat er in de beschrijving staat, succes met de missie. ;)

Geplaatst:

Waar kom je niet uit? Als je je probleem eens beter uitlegd kunnen we je misschien helpen.. ^_^

Je moet gewoon op een spraytag richten en dan erop sprayen zodat er ''Grove -4- life'' komt te staan. :)

ja dat snap ik je hebt er 2 tegen over elkaar,,

als ik er dan op sprat kan ik 5min. spraye maar er gebeurt niets

Geplaatst:

Dan is je computer te sloom, want ik had dat probleem met me vorige computer met deze missie. Met me nieuwe computer is dat probleem verholpen.

Geplaatst:

ja dat snap ik je hebt er 2 tegen over elkaar,,

als ik er dan op sprat kan ik 5min. spraye maar er gebeurt niets

Je moet er wel heel dichtbij staan. Niet plat tegen de muur aangedrukt, maar wel dichtbij. En bij mij werkt het niet als ik richt, maar dat ligt vast aan mij.

Geplaatst:

Deze missie is eigenlijk vrij simpel :Y Eerst had ik er ook wat moeite mee :duh: maar nu niet meer :tu: Als je de missie wilt halen moet je eigenlijk naar die blips gaan en dan sprayen. Ga niet te dicht of te ver weg staan want dan doet hij het niet. Later moet je ook 2 gangsters vemoorden, dit kan je het beste met een pistool doen maakt niet uit welke. Als je dit hebt gedaan is je missie voltooid. Voor meer info kijk dan ff hier

Succes verder!

Greetz GTAinfo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...