GtaFan#1 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik wil graag San andreas weer installeren en graag wat cd's luisteren via de PC. alleen als ik een CD/DVD erin stop, komt er geen pictogrammatje en als ik er dubbel op klik zegt hij: Stop er een disk in?! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 probeer het eens via Start -> Deze Computer -> CD of DVD Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Dus als ik het goed begrijp doet geen enkele CD/DVD-rom het? Probeer dit eens: Klik met je rechtermuisknop op 'Deze Computer' > Tabblad 'Hardware' > Klik op: 'Apparaatbeheer' > Druk op het +je bij DVD/CD rom stations. Als het goed is komt er nu een andere met daarop het merk van je cd/dvd drive. Klik met je rechter muisknop en daarna: eigenschappen. Wat staat er bij 'Apparaatstatus'? Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) ''dit apperaat werkt correct'' btw had nog een andere drive gepakt en geprobeerd maar dat was het zelfde liedje Bewerkt: 2 maart 2008 door GtaFan#1 Reageren
Froop Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Misschien heb je hier iets aan? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 controleer de cd eens op krassen of maak hem schoon met speciale doekjes Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) controleer de cd eens op krassen of maak hem schoon met speciale doekjes Er zitten totaal geen krassen op, anders wil het zijn dat er meer dan 300 schijfjes kapot zijn?:S Als hij naar binnen gaat, ratelt hij eventjes en valt dan stil... Bij mijn broertje op de pc werkt de cd wel?:S Bewerkt: 2 maart 2008 door GtaFan#1 Reageren
Caltson Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 controleer de cd eens op krassen of maak hem schoon met speciale doekjes Er zitten totaal geen krassen op, anders wil het zijn dat er meer dan 300 schijfjes kapot zijn?:S Als hij naar binnen gaat, ratelt hij eventjes en valt dan stil... Bij mijn broertje op de pc werkt de cd wel?:S hey, dit kan misschien aan je DVD Speler liggen. Als hij niets doet, of hij herkent het DVD'tje niet, moet je eerst misschien je PC heropstarten, nog niets? dan raad ik je aan langs te gaan bij een pc winkel. PS. je bent zeker dat het een DVD Drive is, en geen CD drive hé? Greetz Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Mag ik weten wat de naam en type van je DVDdrive is? Rechter muisknop deze computer > Eigenschappen > Hardware > Apparaatbeheer > CD/DVDstation > Eigenschappen > Naam? Misschien helpt het als je de nieuwste drivers installeert (als die beschikbaar zijn) en wat de naam is van de fabrikant van je computer. Mag ik ook je type computer weten? (Staat meestal in de handleiding) Zo kan ik even via internet opsporen of daar drivers/updates voor nodig zijn. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Hey, Ik heb precies hetzelfde probleem, dan is die gewoon dood Ik heb gelijk een dvd brander gekocht. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik neem aan dat hij open en dicht gaat, waar je last van kunt hebben is dat de DVD speler niet meer goed is aangesloten op het moederbord. Namelijk een stekkertje kan door een trilling of wat uitzetting makkelijk wat omhoog gaan zodat hij niet meer de juiste verbinding heeft met het moederbord, ik heb zelf ook dit probleem gehad. Wat je kunt doen als je wel eens een kast heb opgemaakt even goed kijken welke kabel er in de DVD-rom zit; meestal is dat deze: Als je die aansluit op het moederbord (als hij los zit) druk hem stevig aan; maar let op... laat de computer niet aan en dergelijke. Sluit de computer af, zet de schakelaar om van de voeding *Indien die schakelaar aanwezig is op de voeding.* en ontlaad je aan de kast, doe je dit niet kan je met je vingers schade toebrengen aan de kast met alle gevolgen van dien. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.