KJF Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb al tussen de tutorials op het forum gezocht maar kon het niet vinden, dus vraag ik het hier. Als je hier kijkt, zie je bij de 1e en de 3e sig, dat hij zijn naam op volgens mij een bepaalde pattern heeft gezet ( die stipjes ). Ik vroeg mij af, wat is hier het pattern van, dus: hoeveel pixel x hoeveel pixel bestand en welk patroon moet ik tekenen, en dan opslaan als pattern. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb al tussen de tutorials op het forum gezocht maar kon het niet vinden, dus vraag ik het hier.Als je hier kijkt, zie je bij de 1e en de 3e sig, dat hij zijn naam op volgens mij een bepaalde pattern heeft gezet ( die stipjes ). Ik vroeg mij af, wat is hier het pattern van, dus: hoeveel pixel x hoeveel pixel bestand en welk patroon moet ik tekenen, en dan opslaan als pattern. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Volgens mij is daar gewoon een 3px bij 3px groot bestand gebruikt met in het midden één stuk patroon. Deze is niet zo moeilijk om te maken. Maak ten eerste een nieuw bestand aan van 3px bij 3px en duplicate je background layer. Verwijder dan het origineel en gum op je andere, zodat deze transparant wordt. Zoom dan in tot 1600% met de Zoom Tool (Z). Selecteer vervolgens de Pencil Tool (B), stel de Master Diameter in op 1 en plaats in het midden van je bestand het blokje. Als je dat gedaan hebt, ga je naar 'Edit' > 'Definte Pattern' om hem op te slaan. Reageren
KJF Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb al tussen de tutorials op het forum gezocht maar kon het niet vinden, dus vraag ik het hier.Als je hier kijkt, zie je bij de 1e en de 3e sig, dat hij zijn naam op volgens mij een bepaalde pattern heeft gezet ( die stipjes ). Ik vroeg mij af, wat is hier het pattern van, dus: hoeveel pixel x hoeveel pixel bestand en welk patroon moet ik tekenen, en dan opslaan als pattern. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Volgens mij is daar gewoon een 3px bij 3px groot bestand gebruikt met in het midden één stuk patroon. Deze is niet zo moeilijk om te maken. Maak ten eerste een nieuw bestand aan van 3px bij 3px en duplicate je background layer. Verwijder dan het origineel en gum op je andere, zodat deze transparant wordt. Zoom dan in tot 1600% met de Zoom Tool (Z). Selecteer vervolgens de Pencil Tool (B), stel de Master Diameter in op 1 en plaats in het midden van je bestand het blokje. Als je dat gedaan hebt, ga je naar 'Edit' > 'Definte Pattern' om hem op te slaan. Thanks matthijs Reageren
WeeFloow Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik heb al tussen de tutorials op het forum gezocht maar kon het niet vinden, dus vraag ik het hier.Als je hier kijkt, zie je bij de 1e en de 3e sig, dat hij zijn naam op volgens mij een bepaalde pattern heeft gezet ( die stipjes ). Ik vroeg mij af, wat is hier het pattern van, dus: hoeveel pixel x hoeveel pixel bestand en welk patroon moet ik tekenen, en dan opslaan als pattern. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Volgens mij is daar gewoon een 3px bij 3px groot bestand gebruikt met in het midden één stuk patroon. Deze is niet zo moeilijk om te maken. Maak ten eerste een nieuw bestand aan van 3px bij 3px en duplicate je background layer. Verwijder dan het origineel en gum op je andere, zodat deze transparant wordt. Zoom dan in tot 1600% met de Zoom Tool (Z). Selecteer vervolgens de Pencil Tool (B), stel de Master Diameter in op 1 en plaats in het midden van je bestand het blokje. Als je dat gedaan hebt, ga je naar 'Edit' > 'Definte Pattern' om hem op te slaan. Thanks matthijs Idd die heb ik gebruikt. en dn gewoon define as pattern. Reageren
Arthis Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik vroeg me ook al een tijdje af hoe dat moet. Ik heb het al geprobeerd en het lukte! Dankje, -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.