DenkaanHenk Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Great, ik zal er gelijk eentje instellen. Op gtaforums.com hebben ze trouwens ook hele mooie GTA IV avatars. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Hele mooie avatars! Weer goed werk geleverd, Arjen! KUTGW! Bewerkt: 3 maart 2008 door Donald F. Duck Reageren
ken9 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 mooie avatars goed gedaan arjan zien er egt goed uit Reageren
Black Force Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Wow, mooie avatars Arjen, complimenten. Ik ga er nu eentje uitzoeken. Greetz, Black Force Reageren
Jopper47 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Mooie avatars Arjen, nu is het ''GTAIV Avatar assortiment'' weer lekker uitgebreid! Keep Up The Good Work! (KUTGW) Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Ze zijn echt geweldig. Ik vind de 1e, 2e en de 3e de mooiste. Bewerkt: 4 maart 2008 door GTAGijsso Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Woei ik draag er al een. (Past goed bij mijn tittel) Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ze zijn echt heel mooi Arjen, ga zo door! Reageren
Dastard Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Vet cool man Zal er zo een gebruiken. Edit: Rofl Bewerkt: 6 maart 2008 door Dastard Reageren
T@rget Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Hey Arie, leuk gedaan man . Wel jammer dat er nog niet zoveel art beschikbaar is, anders had je er nog veel meer kunnen maken Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Nou zeg, zo afschuwlijk lelijk heb ik nog nooit gezien! Sorry hoor, echt te lelijk! Nou dan ga ik maar weer he doei geintje tuurlijk, ze zijn echt heeeeeel erg mooi nee dat nou ook weer niet uh.... ik weet het al ze zijn hééééééél erg mooi....... yeah! nee echt ff geen grapje's ze zijn echt heel erg mooi! EDIT: Ik heb er al meteen 1tje gedaan Bewerkt: 6 maart 2008 door GTAinfo Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Mooi gedaan Arjen! Als ik mijn nieuwe sig heb zal ik waarschijnlijk wel een avater van jou gebruiken . KUTGW! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Tenminste beter als dat wat PatrickW creeërde. Een beetje respect voor anderen, is dat nou zo moeilijk ? Ontopic: Nice work! Ik zal er geen dragen, maar ze zien er erg goed uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.