Jump to content

Radio/muziek


The Hague Fan

Recommended Posts

hallo,

In het feitentopic zag ik dat er 14 radiostations waren in plaats van 18.

en ik zag ook dat hardcore erbij staat.

en aangezien dat je geen nummers vn je ps3 naar je mobiel in gta kan versturen vroeg ik mij af of er dan ook een hardcore radio is??...

het is echt jammer dat je niet je eigen muziek erin kan hebben.

mvg The Hague Fan

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

In het feitentopic zag ik dat er 14 radiostations waren in plaats van 18.

en ik zag ook dat hardcore erbij staat.

en aangezien dat je geen nummers vn je ps3 naar je mobiel in gta kan versturen vroeg ik mij af of er dan ook een hardcore radio is??...

het is echt jammer dat je niet je eigen muziek erin kan hebben.

mvg The Hague Fan

volgens mij kan dat wel net zoals in de psp versies van gta daar kan je ook je eigen muziek in het spel zetten en ik d8 dat met gta iv ook kon

Link to comment
Delen op andere websites

en aangezien dat je geen nummers vn je ps3 naar je mobiel in gta kan versturen vroeg ik mij af of er dan ook een hardcore radio is??...

Dat kan wel!

Op het begin krijg je een telefoon waar nog geen mp3 speler op zit. Maar later in het spel krijg je een mobiel waar wel een mp3 speler op zit, vanaf dan kan je dus wel muziek die op je ps3 staat via mobiel in gta 4 afspelen.

999ste post :o

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat dat normaal zou zijn voor de PS3 en XBOX 360 omdat je liedjes kan importeren op je console. Het zou wel stom zijn als ze dat niet zouden doen. Met de PSP hebben ze dat wel gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er zoiets als wat op de PSP was op zit maar dan hoef je dat niet te downloaden van internet maar het zit gelijk op de game. Er zullen 18 radiozenders komen.

Bericht nummer 900

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

en aangezien dat je geen nummers vn je ps3 naar je mobiel in gta kan versturen vroeg ik mij af of er dan ook een hardcore radio is??...

Dat kan wel!

Op het begin krijg je een telefoon waar nog geen mp3 speler op zit. Maar later in het spel krijg je een mobiel waar wel een mp3 speler op zit, vanaf dan kan je dus wel muziek die op je ps3 staat via mobiel in gta 4 afspelen.

999ste post :o

Ehmm nee. Ze hebben niks gezegd daarover. En op de PS3 kan je sowieso niet je eigen muziek luisteren in gta 4. Je mobiel kan alleen de radio stations ontvangen zodat je buiten je auto ook naar de muziek kan luisteren. Rockstar heeft al bevestigd dat ze niet iets hebben ingebouwd om je eigen muziek te importeren. Op de 360 kan dit wel gewoon, omdat dat gewoon een feature is van de console zelf en dat in elk spel automatisch kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening heeft b4rtsimps0n hier gelijk. Je telefoon zal de hele tijd gewoon muziek (radio) kunnen spelen, ook aan het begin van het spel, maar op de PS3 is het, dacht ik, niet mogelijk eigen muziek te importeren. Er zijn 14 radiostations (géén 18) en één daarvan zal zich waarschijnlijk (gezien die genres die genoemd zijn) inderdaad richten op hardcore en verwanten.

Link to comment
Delen op andere websites

Men heeft wel bevestigd dat Niko later in het spel een andere GSM zal krijgen met MP3 speler.
Bron? Wie is 'men'? Mijn bron is het Feitentopic en één logische redenatie (hardcore zender) van mezelf.
Link to comment
Delen op andere websites

Men heeft wel bevestigd dat Niko later in het spel een andere GSM zal krijgen met MP3 speler.
Bron? Wie is 'men'? Mijn bron is het Feitentopic en één logische redenatie (hardcore zender) van mezelf.

Ja heeft wel in een preview gestaan, maar lijkt mij niet te kloppen.

En hardcore zender noem ik geen logische redenatie, in Amerika is hardcore niet populair ofzo, ze kennen het waarschijnlijk niet eens..Misschien weer een zender met trance/dance achtige muziek zoals in andere gta's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja heeft wel in een preview gestaan, maar lijkt mij niet te kloppen.

En hardcore zender noem ik geen logische redenatie, in Amerika is hardcore niet populair ofzo, ze kennen het waarschijnlijk niet eens..Misschien weer een zender met trance/dance achtige muziek zoals in andere gta's.

OK sorry, dan heb ik dat stukje gemist, maar wat betreft die muziek:
There are eighteen radio stations in total. One is called The Vibe, which is RNB and soul. The other genres on offer include funk, reggae, jazz, dance, modern Jamaican, pop, hardcore, hip hop and a specific Eastern European station.
Dit heb ik rechtstreeks van gta4.net, die het van Kikizo/1Up/IGN/GameSpy/Team Xbox/GameSpot/CVG hebben (nieuwsbericht van 28 februari.)

Later, uit de preview van EGM (1 maart) zou blijken dat er 14 radiostations ingame zitten en geen 18.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...