Drunkendonkey Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ha beste mensen, Ik ben weer eens lekker besig geweest, nu wil ik graag jullie mening weten! Rate Aub dit keer wat beter en het lieft wat meeer rates! Gr, drunkendonkey Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Ik zie in deze sig niets anders dan Photoshopervaring. Je weet precies wat je doet, gebruikt kleuren goed, en hebt zo te zien al heel wat Tut's gevolgd. Maar als ik ergens op moet gaan letten, is het wel de tekst. Je naam is een beetje vervaagd, wat op die plek overigens goed tot z'n recht komt. Aan de andere kant is de tekst wat eronder staat geheel onleesbaar. Leuke kleine credits zullen het zijn, maar het is geen filmposter, maar een signature. Het heeft opzicht wel iets, maar het is simpelweg niet leesbaar, en dat is jammer. Gebruik zoiets dus niet in een sig, maar in een grotere afbeelding, waarin je het ook echt kunt lezen. In deze sig zie ik meer uitstraling wat ik mis bij de vorige. Er is een hek op te zien, en in de verte rookontwikkeling, vallende stenen, en aan de linkerkant loopt datzelfde hek weer door, waarna het langzaam vergaat in duisternis. Dat laatste woord is dan ook hetgeen wat deze signature uitstraalt. Je hebt volgensmij een hele lichte border gebruikt, wat opnieuw een prima keuze van je is. Het is bijna een real-life foto, en dat moet je niet verpesten met een 'zichtbare' rand. Ik kan zelfs niets negatiefs over de tekst zeggen in deze sig. Dus mijn oordeel is kort en duidelijk... Je 1ste sig betuigt kennis van brushing, kleurgebruik en gebruik van de ruimte die je hebt. Je tekst staat namenlijk in een hoek waar de sig prima mee wordt opgevult, zonder dat de sig er verder drukker van wordt. Punt: 8/10 Je 2e sig betuigt kennis van ruimtegebruik (ver af, en dichtbij), overgang in de sig, opvulling. Om deze sig in het kort te omschrijven is één woord in dit geheel toepasselijk. En dat woord is Kwaliteit. De één houd van dit soort sig's. De ander houd er niet zo van. Maar kwaliteit hebben ze allebij. En ik denk dat jij jezelf Professioneel Photoshopper mag noemen.. Het punt spreekt voor zich: 10/10 Bewerkt: 3 maart 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
kuys Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Pennywise haalt de woorden letterlijk uit mn mond;-) Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Ze zijn beiden heel erg mooi, vooral de eerste heeft een effect dat ik nog nooit eerder heb gezien. Zeer goed gevuld, goed kleurgebruik en de tekst is ook prima. Alleen je naam zou ik veranderen, en daarmee heb ik het over je forum nick. Deze is eigenlijk te lang om een mooie sig voor te maken. Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 ik mis diepte in de designs probeer eens met sharpen erbij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.