Jump to content

Zwemmen..!?


knak

Recommended Posts

Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.

thx

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.

thx

ja je kan zwemmen en als ik mij niet vergis is er in deze gta zelf een zwemclub aan wezig :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Is al 20x gevraagt op dit forum als het niet meer is..

Maar zoals hier boven je kan wel zwemmen maar waarschijnlijk niet meer duiken zoals bij andreas

Oke bedankt voor de bevestiging, en sorry voor de ''achterhaalde'' vraag. Was het nog nergens tegengekomen..!

thx

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.

thx

GTA 3, Vice City en Liberty City Stories hadden anders wel boten, maar je kon er niet zwemmen.

Als er boten in zitten wil dus neit meteen zeggen dat je kan zwemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.

thx

GTA 3, Vice City en Liberty City Stories hadden anders wel boten, maar je kon er niet zwemmen.

Als er boten in zitten wil dus neit meteen zeggen dat je kan zwemmen.

Goh, slim van je.... :duh:
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...