Jump to content

Het MMO Topic :)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vraag me is af wat vinden jullie de leukste MMO ? het kan alles zijn dus : MMORPG MMOFPS's etc.

als ze maar online zijn, Mijn lievelings MMO is Counter Strike 1.6 en Counter Strike Source (MMOFPS's btw ^_^ )

Ik ben benieuwd naar jullie reacties laterzz :cya:

Geplaatst:

Ik vind WarRock het beste. WoW is gewoon veel te duur om te spelen. Ik zeg niet dat ik het niet kan betalen maar ik vind het spel echt geen 15 euro per maand waard.

Geplaatst:
Al eens gehoord van private servers? :puh:.

Euhm ik speel graag MTA, Counter strike source en WoW

Haha magk je steam naam kunne we is een keer same :D

Geplaatst:

Counter-Strike is geen MMO. Zit je soms met 1000den in één server te spelen? Anyway, Silkroad Online is de MMO die ik het meest gespeeld heb.

Geplaatst:
Counter-Strike is geen MMO. Zit je soms met 1000den in één server te spelen? Anyway, Silkroad Online is de MMO die ik het meest gespeeld heb.

Counterstrike zit je ook met een grote groep mensen te spelen dus je kan het eigenlijk beschouwen als een mmofps. Aangezien er in WoW ook niet 6miljoen mensen in 1 server zitten hé.

Geplaatst:

Counterstrike zit je ook met een grote groep mensen te spelen dus je kan het eigenlijk beschouwen als een mmofps. Aangezien er in WoW ook niet 6miljoen mensen in 1 server zitten hé.

9 vs 9 in een server noem ik geen Massive Multiplayer Online Role Playing Game hoor.

Geplaatst:

9 vs 9 in een server noem ik geen Massive Multiplayer Online Role Playing Game hoor.

Maar alle servers bij elkaar wel.

Geplaatst:

Ik heb lange tijd Knight Online gespeeld. :puh: Maar dat is alweer 5 jaar geleden dat ik dat voor het laatst deed. Ik ben ermee gestopt omdat meer dan 80% van de spelers turks was :bonk::puh:

Geplaatst:

Nee. :') Counter-Strike is een FPS. Geen MMO, en ook geen MMOFPS (dat genre bestaat niet eens). Als we volgens jou denkwijze redeneren, dan zijn alle games met multiplayer MMO's.

Geplaatst:

Nee. :') Counter-Strike is een FPS. Geen MMO, en ook geen MMOFPS (dat genre bestaat niet eens). Als we volgens jou denkwijze redeneren, dan zijn alle games met multiplayer MMO's.

Dan passen we het ff aan en maken we er MOFPS van. Multiplayer online first person shooter :puh: zo btr dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...