Jump to content

GTA IV bestellen bij Woolwhorths Engeland


GTA_fan_psp

Recommended Posts

Ik heb een vraag.

Als ik (de speciale editie van) GTA IV bestel bij een Engelse webshop (Woolworths), doet die editie het dan op mijn Xbox 360? Of moet ik 'm hier in Nederland bestellen? Het scheelt namelijk zo'n 20 euro!

Alvast bedankt

GTA_fan_psp

Link to comment
Delen op andere websites

In Engeland is het hetzelfde systeem als in Nederland dus ja. Het werkt.

Ok, dank je. _O_:tu: Het scheelt namelijk zo'n 20 Euro, dus dat is wel ietsje goedkoper.

En de mods mogen hier een slotje op zetten, want ik heb antwoord op mijn vraag :slotje:

Bewerkt: door GTA_fan_psp
Link to comment
Delen op andere websites

In Engeland is het hetzelfde systeem als in Nederland dus ja. Het werkt.

Ok, dank je. _O_:tu: Het scheelt namelijk zo'n 20 Euro, dus dat is wel ietsje goedkoper.

En de mods mogen hier een slotje op zetten, want ik heb antwoord op mijn vraag :slotje:

Is dat inclusief verzendkosten dat het 20 euro scheelt? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In Engeland is het hetzelfde systeem als in Nederland dus ja. Het werkt.

Ok, dank je. _O_:tu: Het scheelt namelijk zo'n 20 Euro, dus dat is wel ietsje goedkoper.

En de mods mogen hier een slotje op zetten, want ik heb antwoord op mijn vraag :slotje:

Is dat inclusief verzendkosten dat het 20 euro scheelt? :puh:

Ja, dat is inclusief verzendkosten, die zijn namelijk 0,00 euro!

@ studio dewolf

Het SCHEELT 20 euro, het kost niet 20 euro, goed blijven lezen!

Bewerkt: door GTA_fan_psp
Link to comment
Delen op andere websites

In Engeland is het hetzelfde systeem als in Nederland dus ja. Het werkt.

Ok, dank je. _O_:tu: Het scheelt namelijk zo'n 20 Euro, dus dat is wel ietsje goedkoper.

En de mods mogen hier een slotje op zetten, want ik heb antwoord op mijn vraag :slotje:

Is dat inclusief verzendkosten dat het 20 euro scheelt? :puh:

Ja, dat is inclusief verzendkosten, die zijn namelijk 0,00 euro!

@ studio dewolf

Het SCHEELT 20 euro, het kost niet 20 euro, goed blijven lezen!

Ik vroeg toch ook of het 20 euro SCHEELT, niet kost. Ik snapte je heus wel, alleen ik vroeg het alleen, omdat als er nog verzendkosten boven op komen je nog beter van een Nederlandse webshop kan pre-orderen.

Je krijgt hem waarschijnlijk wel een dag later oid als je hem daar besteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er vrij zeker van dat die zaak niet levert in Nederland, hij pakt namelijk geen nederlandse postcode (even geprobeerd), bovendien zul je de game waarschijnlijk pas naar enkele dagen krijgen, ik zou gewoon 20 euro meer betalen en dan heb je ook gegarandeerd geen problemen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er vrij zeker van dat die zaak niet levert in Nederland, hij pakt namelijk geen nederlandse postcode (even geprobeerd), bovendien zul je de game waarschijnlijk pas naar enkele dagen krijgen, ik zou gewoon 20 euro meer betalen en dan heb je ook gegarandeerd geen problemen..

idd.. gewoon hier naar de shop gaan.. betrouwbaar.. nederlands boekje enz.. geen gekloot

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er vrij zeker van dat die zaak niet levert in Nederland, hij pakt namelijk geen nederlandse postcode (even geprobeerd), bovendien zul je de game waarschijnlijk pas naar enkele dagen krijgen, ik zou gewoon 20 euro meer betalen en dan heb je ook gegarandeerd geen problemen..

Nee, dat klopt. Bij Zavvi leveren ze wel in Nederland. Dus ik had 't over Zavvi toen ik zei dat 't 20 euro scheelt, zal ik volgende keer erbij zeggen.

@ b4rt simpson

Er stond op de site van Zavvi dat er geen verzendkosten zijn, en als ik 'm daar pre-order hoop ik dat ze ervoor zorgen dat ie er is op de 29ste, maar 1 dag later maakt mij niet superveel uit. En volgende keer zal ik de reacties beter lezen voor ik zo reageer.

:cya: GTA_fan_psp

Bewerkt: door GTA_fan_psp
Link to comment
Delen op andere websites

ik zal deze game als eerst in bezit hebben :eten:

Dat geloof je toch zelf niet :puh:

wel als je bij bol.com transport en verzending werkt. En de release 3a4 dagen van te voren zal krijgen :)

dus jij denkt dat je het spel 3 à 4 dagen eerder zult hebben dan normaal ? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...