Jump to content

GTA IV bestellen bij Woolwhorths Engeland


GTA_fan_psp

Recommended Posts

dus jij denkt dat je het spel 3 à 4 dagen eerder zult hebben dan normaal ? :{

Nee dat denk ik niet, maar wel 1 of 2 dagen vantevoren.

Ik kan mijn bestelde artikelen zonder verzending vanuit ons pand meenemen. Vooruit betalen bij bol.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij sterk, Alle winkels in NL krijgen ze op dezelfde dag binnen. Ik durf het niet zeker te zeggen, maar ik denk dat je misschien best kans hebt als je hem op bol.com hebt besteld dat je hem dan (wegens verzendtijd) misschien zelfs later zal krijgen, maar als bol.com hem eerder krijgt voor verzenden (wat mij vrij sterk lijkt) zou het wel kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij sterk, Alle winkels in NL krijgen ze op dezelfde dag binnen. Ik durf het niet zeker te zeggen, maar ik denk dat je misschien best kans hebt als je hem op bol.com hebt besteld dat je hem dan (wegens verzendtijd) misschien zelfs later zal krijgen, maar als bol.com hem eerder krijgt voor verzenden (wat mij vrij sterk lijkt) zou het wel kunnen

wij krijgen de release games vantevoren binnen om zo goed mogelijk verzending te kunnen regelen.

playstation 3 , wij hadden deze consoles ruim voor de release datum

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij sterk, Alle winkels in NL krijgen ze op dezelfde dag binnen. Ik durf het niet zeker te zeggen, maar ik denk dat je misschien best kans hebt als je hem op bol.com hebt besteld dat je hem dan (wegens verzendtijd) misschien zelfs later zal krijgen, maar als bol.com hem eerder krijgt voor verzenden (wat mij vrij sterk lijkt) zou het wel kunnen

wij krijgen de release games vantevoren binnen om zo goed mogelijk verzending te kunnen regelen.

playstation 3 , wij hadden deze consoles ruim voor de release datum

kan best kloppen hoor maar ligt er ook aan waneer rockstars de spellen verscheept..

bij dimensionplus bijvoorbeeld krijgje spellen soms ookal 3 a 4 dagen van tevoren verstuurd

daarom heb ik het spel ook daar besteld in de hoop dat ze gta4 ook optijd binnen krijgen en versturen

net zoals cod4 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...