Neville Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Kan iemand mij even een link geven van een werkende avi codec dat met WMP11 werkt? Ik wil geen andere media player want ik wil al die rotzooi niet op m'n pc hebben. Dank voor degene die mij een link kan geven. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Kan iemand mij even een link geven van een werkende avi codec dat met WMP11 werkt?Ik wil geen andere media player want ik wil al die rotzooi niet op m'n pc hebben. Dank voor degene die mij een link kan geven. Ik denk dat je de DIVX codec bedoeld, die kun je hier vinden.. De AVI codec zit volgens mij al standaard bij windows bijgeleverd. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 hey, Als er één of meerdere codecs ontbreken, kan je altijd proberen het K-Lite codec pack(derde keer in 2 dagen ondertussen ) te installeren, maar ik geloof dat deze ook weer een player installeert op je pc. Ik geloof wel dat je deze kan uitvinken tijdens de installatie, maar hier ben ik niet zeker van. Greetz Reageren
Stylishh Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Als je geen geklooi wilt met codecs etc raad ik je aan om VLC Media Player te instaleren. Dit programma heeft ingebouwde codecs en speelt elk filmpje af. VLC Media Player 0.8.6 Reageren
rubensanti Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 K-lit codec pack full instaleren en hij moet het doen. Link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.