mm^^ Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Hallo, ik kan geen mods erop zetten kunnen jullie misschien zeggen hoe dat moet enzo. alsvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Hallo, ik kan geen mods erop zetten kunnen jullie misschien zeggen hoe dat moet enzo. Allereerst wil ik je van harte welkom heten op het forum! Over je vraag, waarmee heb je problemen? Krijg je een error, of weet je niet hoe het moet? Als je een error krijgt is het vrij simpel: Download deze patch en start hem op. Druk en paar keer op 'Next', voer je GTA San Andreas map in en druk weer een paar keer op 'Next'. Je GTA San Andreas map is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas' maar dan kan natuurlijk afwijken naar jouw installatie. Als je niet weet hoe je moet modden, of als je een probleem hebt met een programma waarmee je mod; zeg het dan. Reageren
wesley.w Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 heey.... Ik ben wesley!! san andreas is een cool spel maar ik kom niet verder en heb een vraag!!! ik heb een scooter en een paar andere auto's gedownload voor GTA San Andreas!!! maar nouw weet ik niet hoe ik hem ook egt in het spel krijg, zodat dat ik er mee kan rijden en zoo!! kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe?? Gr. wesley Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Een auto kan je in het spel zetten met het programma IMG Tool. Met het programma IMG Tool kun je .img bestanden openen, en dus ook gta3.img. In gta3.img staan alle models, auto's dus ook. Als je IMG Tool opstart moet je bij 'File' --> 'Open' kiezen. Zoek gta3.img op. Standaard staat het in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\models'. Dit is een globale map, er staat/staan op de puntjes nog een partitie en eventueel nog een andere map(pen). Dit pad kan geheel afwijken naar waar jij GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Het staat wel in de map 'models'. Eenmaal geopend zoek je de files van de mod op, neem bijvoorbeeld een auto die de Blista Compact vervangt. Dan zoek je het bestand van de mod op: blistac.dff en blistac.txd. Vervang de bestanden door er rechts op de klikken en dan op 'Replace...' te klikken, de bestanden van de mod op te zoeken en dan te vervangen. Als het goed is staat de auto nu in het spel Veel plezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.