Jump to content

Hoeveel % zal GTA IV krijgen


studio dewolf

Beoordeling  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel % zal GTA IV krijgen denk jij?

    • 95% tot 100%
      41
    • 90% tot 95%
      16
    • 85% tot 90%
      5
    • 80% tot 85%
      1
    • 75% tot 80%
      2
    • 70% tot 75%
      0
    • Minder dan 70%
      0


Recommended Posts

Hoeveel % zal GTA IV krijgen denk jij? VB 80% enzo. AUB Eerlijk zeggen!!! niet altijd 100% want het zal heel cool zijn enzo.

Ik denk dat hij zal tussen 90% tot 95%.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    4

  • philip14

    4

  • michaelfivez

    2

  • Bierbuikje

    2

Top Posters In This Topic

San Andreas kreeg op ign.com een 99%.

Het gemiddelde voor dat spel was natuurlijk stukje lager, maar denk wel dat GTA 4 ook rond de 98, 99% op ign.com zal krijgen.

Licht verder natuurlijk ook aan de reviewer, moet maar net een freeroaming liefhebber zijn.

EDIT: Hier zie je alle review cijfers van san andreas, zoals je ziet zitten er veel 10en bij, maar ook een 6. Gemiddelde is een 9,4 en GTA 4 gaat denk ik wel gemiddeld 9,5 halen.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch zeker wel 95%-100% Waarom? Het spel lijkt levensecht, schitterende graphics, goed engine, goed verhaal en zo kan ik nog wel ffe doorgaan. Bovendien ook al bij verschillende gameprogramma's gehoord dat het waarschijnlijk ''de release'' van 2008 word. Ben ik helemaal met ze eens :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel % zal GTA IV krijgen? Lekker onduidelijk. Zeg dan "wat voor cijfer zal GTA IV in de gemiddelde review krijgen?" of iets dergelijks. Ik verwacht dat ze zeker wel boven de 95 uit zullen komen in de meeste ratings. Het is gewoon een kwalitatief topspel wat de hype helemaal waarmaken, en dan zit je al snel boven de 95. Een 100 gaat het misschien niet krijgen, want je moet natuurlijk wel realistisch blijven: alles perfect kan nooit, als je zo objectief mogelijk kijkt. Maar een 98 zou toch moeten kunnen lijkt me... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

75%/80%, want hij mist functies die in GTA San Andreas wel gebruikt zijn. Bijvoorbeeld de functie om te vliegen. Dat vind ik een groot gemis want een vliegtuig gaat vele malen sneller dan een helikopter. Ik heb ook gehoord dat er geen fietsen zijn, maar dat weet ik niet zeker dus daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ook de grootte vlaktes waar je langs kon racen als in San Andreas zal ik missen. Je kan er lekker rondscheuren zonder enkel een obstakel. In GTA IV zal je op elke hoek een auto tegenkomen.

Just my aspect.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf 9,5 tot 10.

GTA:IV is een groot spel. Helaas vergelijken meer mensen het spel qua graphics met andere games, waardoor GTA achterloopt. Toch zal het goed scoren. Mede dankzij de gameplay en de soundtracks/geluid. Deze scoren zoiezo erg hoog in de GTA serie.

@Hierboven,

Vergeet de functies in GTA4 dan ook niet:

Cover systeem, mobiele telefoon functies, physics, met taxi's kunnen rondrijden (dus met chaffeur), enorm gedetailleerd, geen laadscreens en heel erg veel andere dingen. :)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie met je levens echt.. Het is helemaal niet zo levensecht.. Vooral op het graphics gebied zal hij juist redelijk slecht gaan scoren. Grand Theft Auto moet het van zijn gameplay hebben, niet van zijn graphics. Dat is al altijd zo geweest. Ik zeg tussen de 80-90% omdat de gameplay waarschijnlijk dik in orde zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie met je levens echt.. Het is helemaal niet zo levensecht.. Vooral op het graphics gebied zal hij juist redelijk slecht gaan scoren. Grand Theft Auto moet het van zijn gameplay hebben, niet van zijn graphics. Dat is al altijd zo geweest. Ik zeg tussen de 80-90% omdat de gameplay waarschijnlijk dik in orde zal zijn.

Een ding wat ik wel vet vind aan de graphics in GTA is de kleuren lucht(en dan vooral in VC)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf 9,5 tot 10.

GTA:IV is een groot spel. Helaas vergelijken meer mensen het spel qua graphics met andere games, waardoor GTA achterloopt. Toch zal het goed scoren. Mede dankzij de gameplay en de soundtracks/geluid. Deze scoren zoiezo erg hoog in de GTA serie.

@Hierboven,

Vergeet de functies in GTA4 dan ook niet:

Cover systeem, mobiele telefoon functies, physics, met taxi's kunnen rondrijden (dus met chaffeur), enorm gedetailleerd, geen laadscreens en heel erg veel andere dingen. :)

Ik heb nog nooit een laadscreen gezien in SA

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...