Jump to content

Hoeveel % zal GTA IV krijgen


studio dewolf

Beoordeling  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel % zal GTA IV krijgen denk jij?

    • 95% tot 100%
      41
    • 90% tot 95%
      16
    • 85% tot 90%
      5
    • 80% tot 85%
      1
    • 75% tot 80%
      2
    • 70% tot 75%
      0
    • Minder dan 70%
      0


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    4

  • philip14

    4

  • michaelfivez

    2

  • Bierbuikje

    2

Top Posters In This Topic

De Power Unlimited heeft nu al besloten de game een Gold Award te geven (Deze krijgt een game bij 90% of meer), en aangezien die lui weten waar ze mee bezig zijn, denk ik dat dit een hele realistische schatting is.

100% zal een game nooit halen, want níets is perfect, ook een game niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je óóit een Gta-game lager zien scoren dan 90% (stories niet meegeteld)?

Het lijkt me niet dat Gta:IV lager dan 90% gaat halen, gezien alle lof die eraan is toebedeeld. De graphics zien er ongelooflijk goed uit (er is (volgens mij) dezelfde engine gebruikt als in Collin McRae: Drift), het aantal functies is uitgebreider, er zit een goede verhaallijn in en het geheel is uiterst realistisch.

Vergeet niet dat we nog niks van de multiplayer hebben gezien. Wat we nu weten en hebben gezien is misschien 10% van alles wat mogelijk is in Gta:IV. Dat je dronken kan worden is een voorbeeld van de vele nieuwe functies die in Gta:IV zitten, en laat tevens zien dat er nog veel van dit soort dingen komen zullen.

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics zien er ongelooflijk goed uit (er is (volgens mij) dezelfde engine gebruikt als in Collin McRae: Drift),

Euuh, nee :N GTA IV maakt gebruik van de RAGE engine, die is van R*.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf 9,5 tot 10.

GTA:IV is een groot spel. Helaas vergelijken meer mensen het spel qua graphics met andere games, waardoor GTA achterloopt. Toch zal het goed scoren. Mede dankzij de gameplay en de soundtracks/geluid. Deze scoren zoiezo erg hoog in de GTA serie.

@Hierboven,

Vergeet de functies in GTA4 dan ook niet:

Cover systeem, mobiele telefoon functies, physics, met taxi's kunnen rondrijden (dus met chaffeur), enorm gedetailleerd, geen laadscreens en heel erg veel andere dingen. :)

Ik heb nog nooit een laadscreen gezien in SA

Met laadscreens bedoel ik interiors die je binnengaat met geen laadscherm, wat je in GTA SA wél hebt. (Dat zwarte schermpje dat er komt)

In GTA4 kan je een interior in/uit zonder laadscreens/zwarte schermpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, omdat GTA IV een spel is die alleen in het begin hoeft te laden, dus alleen als je het spel opstart. Daardoor kunnen de grafics natuurlijk nooit zo mooi zijn als Call of duty 4 om maar even wat te noemen, want dat zouden de consoles waarschijnlijk niet trekken.

Ik zelf denk dat GTA IV gemiddeld een 9 scoort, vanwege de uitermate goede gameplay, sterk verhaal, personages met een eigen persoonlijkheid en tevens goed uitgewerkt en zo kun je natuurlijk nog wel even doorgaan.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, omdat GTA IV een spel is die alleen in het begin hoeft te laden, dus alleen als je het spel opstart. Daardoor kunnen de grafics natuurlijk nooit zo mooi zijn als Call of duty 4 om maar even wat te noemen, want dat zouden de consoles waarschijnlijk niet trekken.

Ik zelf denk dat GTA IV gemiddeld een 9 scoort, vanwege de uitermate goede gameplay, sterk verhaal, personages met een eigen persoonlijkheid en tevens goed uitgewerkt en zo kun je natuurlijk nog wel even doorgaan.

Greetz,

Black Force

Bij AC moest je ook alleen maar laden als je de stad binnen kwam hoor. En in Oblivion kun je door het landschap reizen (dat eeeenoorm is) zonder 1 keer te laden

En bij sa heb ik ook nergens moeten laden hoor, als ik ergens binnen kwam werd het scherm miss voor 0,5 sec zwart, als je dat irritant noemt.

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

AC kreeg anders 99% in de PU

Ja, maar Jan heeft een nogal aparte schrijfstijl en die vind alles 'ge-wel-dig!' :7 Trouwens, Super Mario Galaxy kreeg een 100 van Jurjen... Maakt dat het dan een betere game dan AC of GTA SA/VC?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de fan beoordeelt altijd meer dan gewone mens. Dus dat is niet eerlijk vb onbekende spel altijd weinig punte en bekende spel veel punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...