W3sl3y Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Er liggen 2e delen van de filmstudio tegenover elkaar..Schnappi..? o okeej ja ben niet zo slim :lol: :lol: :lol: mods ik weet dat je niet om een slotje moet zeuren maar ik ben starter van dit topic dus ik denk dat er nu wel een slotje op kan. Er valt toch nix meer te zeggen hier en verder kan iedereen het wel lezen. Duz mods slotje graag :unsure:
Bling Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb voor de liefhebbers nog even een kort filmpje gemaakt van de filmstudio uit Los Santos. Ik zag namelijk dat er nog geen bewijs was gepost, en dat hoort wel bij een Easter Egg. Hier de link naar het filmpje, die ik een paar dagen geleden gemaakt heb: Klik
Schno009 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik zie wel een gelijkenis, maar hij is niet helemaal hetzelfde
Darth Maul Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Het is niet hetzelfde maar wel een gelijkenis dus voor een deel heb je gelijk en het andere niet.
Grove St. Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Er staat stage boven, maar ik ken vc niet
Flying Dutchman Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 R* heeft gewoon dingen uit de filmstudio van VC gebruikt om een studio in SA te bouwen. Lekker makkelijk, hoeven ze het niet helemaal opnieuw te ontwerpen. Maar het is eigenlijk wel een beetje een verwijzing.
LucasV Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Mooi filmpje en goed gevonden, ga zo door!
Scherpschutter Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Waar is die filmstudio dan?
Pietje II Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Waar is die filmstudio dan? In Vinewood als het goed is, of anders daar in de buurt. In het rode gedeelte moet je kijken: Hopelijk vind je ze nu. Bewerkt: 3 februari 2006 door Pietje //
ZOrange Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ja idd. is het jullie nog nooit op gevallen dat jullie rond reden en je herkent die baan uit een andere versie? Wel ik heb dat vaak.
Recommended Posts