brian1 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 hey jongens kan iemand me helpen ik kan geen save game mod downloaden!!!!! nou toedeloe!!! ps:s.o.s Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload. Je moet altijd even kijken welke versie van het spel je hebt, dit kun je (Als ik me niet vergis) in de linkeronderhoek van het hoofdmenu zien, staat er 'SA VS2', dan betekent dat dat je versie 2 hebt. Mocht het zo zijn dat je problemen krijgt, kun je het ook op de volgende manier achterhalen: Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk eventjes hoeveel kb je script.img is. 568 kB groot -> Versie 1 562 kB groot -> Versie 2 Als je V2 hebt, en je wilt een V1 savegame spelen, dan moet je je game downgraden. Dat kan met Deze patch. Veel succes! Bewerkt: 3 maart 2008 door Silverbyte Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) hey jongens kan iemand me helpen ik kan geen save game mod downloaden!!!!!Savegame óf een mod, want het kan niet beide ineen.. Als je bedoelt dat je niet kan downloaden dan kan het aan je browser (dat waarmee je op het web rondkijkt) liggen. Kijk of je een error krijgt, en als het dan een error van een website zelf is (bijvoorbeeld GTAForum) eens kijken of je wel bent ingelogd. Voor de meeste websites moet je je registreren, wil je iets kunnen downloaden.Als je wel kunt downloaden maar niet kunt afspelen dan moet je Silverbyte's bericht even doorlezen, maar hier schort ook nog het een en ander aan. Ik kom een paar foutjes tegen (ik ben geen leraar, maar het is wel van belang dat je goede info geeft ) Waarschijnlijk heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload.Je moet altijd even kijken welke versie van het spel je hebt, dit kun je (Als ik me niet vergis) in de linkeronderhoek van het hoofdmenu zien, staat er 'SA VS2', dan betekent dat dat je versie 2 hebt. Je vergist je, dat is voor modden (leuk hè, die versies...)Mocht het zo zijn dat je problemen krijgt, kun je het ook op de volgende manier achterhalen:Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk eventjes hoeveel kb je script.img is. 568 kB groot -> Versie 1 562 kB groot -> Versie 2 Dit klopt, maar dit is de enige manier om te kijken welke versie je hebt voor savegames.Als je V2 hebt, en je wilt een V1 savegame spelen, dan moet je je game downgraden.Dat kan met Deze patch. Èh-èh.. dat is ook voor modden. Patchen is modden, files zijn savegames.Ik raad Brian dus aan te kijken naar je files (als je een error krijgt als je je savegame wilt spelen), en dan de goede versie te downloaden. Veel succes Bewerkt: 3 maart 2008 door VWO-er Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 hey jongens kan iemand me helpen ik kan geen save game mod downloaden!!!!!Savegame óf een mod, want het kan niet beide ineen.. Als je bedoelt dat je niet kan downloaden dan kan het aan je browser (dat waarmee je op het web rondkijkt) liggen. Kijk of je een error krijgt, en als het dan een error van een website zelf is (bijvoorbeeld GTAForum) eens kijken of je wel bent ingelogd. Voor de meeste websites moet je je registreren, wil je iets kunnen downloaden.Als je wel kunt downloaden maar niet kunt afspelen dan moet je Silverbyte's bericht even doorlezen, maar hier schort ook nog het een en ander aan. Ik kom een paar foutjes tegen (ik ben geen leraar, maar het is wel van belang dat je goede info geeft ) Waarschijnlijk heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload.Je moet altijd even kijken welke versie van het spel je hebt, dit kun je (Als ik me niet vergis) in de linkeronderhoek van het hoofdmenu zien, staat er 'SA VS2', dan betekent dat dat je versie 2 hebt. Je vergist je, dat is voor modden (leuk hè, die versies...)Mocht het zo zijn dat je problemen krijgt, kun je het ook op de volgende manier achterhalen:Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk eventjes hoeveel kb je script.img is. 568 kB groot -> Versie 1 562 kB groot -> Versie 2 Dit klopt, maar dit is de enige manier om te kijken welke versie je hebt voor savegames.Als je V2 hebt, en je wilt een V1 savegame spelen, dan moet je je game downgraden.Dat kan met Deze patch. Èh-èh.. dat is ook voor modden. Patchen is modden, files zijn savegames.Ik raad Brian dus aan te kijken naar je files (als je een error krijgt als je je savegame wilt spelen), en dan de goede versie te downloaden. Veel succes Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik werd een beetje van de wijs gebracht door zijn onduidelijke vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.