rapptor13 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 ik heb ook een vraagje als iemand eens wist als ik sa-mp start gebeurt er niks telkens geprobeert te patchen nog niks??? help alvast thanks :D Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Zou je wat duidelijker kunnen zijn? Doet heel SA:MP het niet, of alleen het gedeelte waarbij je in GTA:SA moet? Heb je misschien mods geïnstalleerd? Waarschijnlijk heb je versie 2.0 van GTA San Andreas. Je zult je GTA moeten patchen naar versie 1.0, met >deze patch<. Als je ook geen mods hebt geïnstalleerd zou het wel moeten werken. Reageren
Donwell Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je versie 2.0 van GTA San Andreas. Je zult je GTA moeten patchen naar versie 1.0, met >deze patch<. Als je ook geen mods hebt geïnstalleerd zou het wel moeten werken. Hij heeft al gepatched.. Dit probleem komt vaker voor, vaak ligt het dan aan de compatibiliteit waarop je spel draait. Klik eens met je rechtermuisknop op zowel de snelkoppeling/exe van SA-MP als van SA zelf, en ga naar 'Eigenschappen --> Compatibiliteit'. Daar stel je de compatibiliteit in naar, bijvoorbeeld, Windows '98, net zolang tot hij het doet. Edit@hieronder: Wil ook nog wel eens voorkomen bij XP. Bewerkt: 3 maart 2008 door Donwell Reageren
FerryN Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Waarschijnlijk heb je versie 2.0 van GTA San Andreas. Je zult je GTA moeten patchen naar versie 1.0, met >deze patch<. Als je ook geen mods hebt geïnstalleerd zou het wel moeten werken. Hij heeft al gepatched.. Dit probleem komt vaker voor, vaak ligt het dan aan de compatibiliteit waarop je spel draait. Klik eens met je rechtermuisknop op zowel de snelkoppeling/exe van SA-MP als van SA zelf, en ga naar 'Eigenschappen --> Compatibiliteit'. Daar stel je de compatibiliteit in naar, bijvoorbeeld, Windows '98, net zolang tot hij het doet. Dat is voornamelijk bij Vista, dan moet je dat op 98 of op ME zetten. En vertel eens meer over je SA, welke versie en dergelijke en welke versie SA-MP je wilt gaan gebruiken. Dan kunnen we je verder helpen. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.