Jump to content

Cam hack

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om Cam Hack werkende te krijgen met SA-MP? Het is voor een film project (CSI SA) en dus niet dat ik wil cheaten of zo (op m'n eigen server dan nog :duh: ).

Ik heb anticheat op 0 staan om het te proberen en mede omdat SAC uit staat. Ik kan wel camera's toevoegen vanuit een vast punt in Pawno, maar dat vind ik te lastig op lange termijn en bovendien wil ik de camera in de auto hebben terwijl hij rijdt.

Geplaatst:

Helaas niet mogelijk. Camhack is en blijft een hack, en deze valt dus niet werkende te krijgen in SA-MP. Misschien dat deze hack toepasselijk wordt gemaakt in één van de volgende releases, maar tot die tijd zal het toch met de camerapunten moeten doen die je nu hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Er is wel een mogelijkheid, ik heb het al op verschillende filmpjes tegengekomen

hier nog eentje:

klik!

EDIT:

Ik heb het gevonden, je moet blijkbaar een speciale versie hebben.

Ikzelf heb het nog niet uitgetest dus ik weet niet of het werkt.

linklinklink

Bewerkt: door tjoef
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Er is wel een mogelijkheid, ik heb het al op verschillende filmpjes tegengekomen

hier nog eentje:

klik!

EDIT:

Ik heb het gevonden, je moet blijkbaar een speciale versie hebben.

Ikzelf heb het nog niet uitgetest dus ik weet niet of het werkt.

linklinklink

Bij mij werkt ie niet lol

Geplaatst:

Dan maar niet he, camhack is sowieso niet toegestaan op publieke servers. Dus in feite niet nodig om daar support voor te bieden.

*slotje*

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...