Jopper47 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Hallo allemaal, Weet iemand misschien hoe ik een compleet nieuwe texture kan maken voor de AT-400? Of kan je alleen de kleuren veranderen in carcols.dat? Alvast bedankt, Van Johannes47 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Een texture.....iets héél simpels Om een nieuw texture te maken kun je dat met Paint of Paintshop doen. Om een texture netjes te kunnen, dien je met een 3d programma te werken en een dff importeren. Anders kun je in de txd van de vliegtuig kijken of daar de body texture erin zit. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik weet niet precies hoe de texture van de AT-400 in elkaar zit, maar als alle delen van het vliegtuig daar gewoon in zitten zou dit -> dit toch moeten helpen. at400.txd uit gta3.img halen en verdergaan met TXD Workshop. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Die tuts heb ik allemaal al gevolgd en ik weet hoe ik een texture moet veranderen. (Ik heb toch de NOS nieuws mod gemaakt) Maar ik wil bijv. de texture van AT-400 veranderen naar een KLM texture. Maar ik kijk eerst wel in at400.txd Van Johannes47 Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik heb dat een tijdje geleden ook geprobeerd. Ik wou er een Boeing van SN Brussels Airlines van maken, maar je kan dus echt niet zien hoe die texture in elkaar zit. Misschien in vehicle.txd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.