Encounter Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Hallo allemaal, Ik speel mta (multitheftauto) en ik heb net mijn eigen server gestart. Ik heb van iemand gehoord dat je een site hebt waal je heel veel maps kan downloaden en uploaden. Weet iemand toevallig die site ?? Alvast bedankt. Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Welkom op het forum. Ik zal je bericht verplaatsen naar het multiplayer forum, omdat het daar thuis hoort, en je waarschijnlijk betere antwoorden krijgt. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Voorheen was het center.mtasa.com maar die is offline gehaald omdat MTA:DM uit is. Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Je kan proberen zelf maps te maken of mensen te zoeken die voor jou maps willen maken. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb nog wel een pakketje liggen. Maar of je die mag... Reageren
oekelwm Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dat kan op http://www.mtabeta.com/index.html?p=resources. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.