-GoldWing- Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind zelf dat het wel handig is, maar je moet het ook kunnen uitschakelen vind ik. Want straks heb je cheats gebruikt en je wil geen cheats in je savegame en heb je het toch Greetzzz Don Stracci Reageren
thagtaking Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 misschien heb je gelijk, maar ik vind het superhandig dat je nu niet eerst heelemaal naar je savehouse moet rijden/lopen. maar wat maakt het uit dat je cheats gebruikt? je slaat het dan toch gewoon niet op... dan zit je cheat ook niet in je savegame. gr. thagtaking Reageren
Adren4Line Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Het kan me eerlijk gezegd geen flikker boeien of hij nou automatisch saved of niet K ben toch niet van plan cheats te gebruiken Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind het wel een beetje onrealistisch dat je geen savehouses kunt hebben. Een vent in een grote stad heeft toch wel 1 huis nodig. Ik vind het wel stom. Als mijn ma zegt dat ik moet stoppen met gamen dan zeg ik: 'Ik moet nog ff saven' en dan kan ik nog voor minstens 10min spelen. Ik heb dus liever savehouses dan autosave. Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind het wel een beetje onrealistisch dat je geen savehouses kunt hebben. Een vent in een grote stad heeft toch wel 1 huis nodig. Ik vind het wel stom. Als mijn ma zegt dat ik moet stoppen met gamen dan zeg ik: 'Ik moet nog ff saven' en dan kan ik nog voor minstens 10min spelen. Ik heb dus liever savehouses dan autosave. Wat dacht je van een comibatie? Het savehouse zit er namelijk gewoon in maar als je missies aan het doen bent heb je niet altijd zin om eerst naar je huis te rijden. Bij gewoon cruisen e.d. gebruik je gewoon je savehouse om alles op te slaan. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind het wel handig maar ik wil ook dat de functie kan ook uitschakelen. Reageren
Biocount Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind het wel een beetje onrealistisch dat je geen savehouses kunt hebben. Een vent in een grote stad heeft toch wel 1 huis nodig. Ik vind het wel stom. Als mijn ma zegt dat ik moet stoppen met gamen dan zeg ik: 'Ik moet nog ff saven' en dan kan ik nog voor minstens 10min spelen. Ik heb dus liever savehouses dan autosave. Is een hele makkelijke oplossing voor.. op je zelf gaan wonen Ontopic: Mij lijkt de auto save wel goed alleen bij cheats is het kut als je die perongeluk aanzet zoals ik al had gezegt in de cheat topic Reageren
Gta-killer Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vond het soms ook beetje irritant worden dat ik na iedere missie helemaal naar mijn savehouse most rijden. En de paar keer dat ik het niet dee had ik elke keer dat ik dood ging, en dus laatste savegame opnieuw ging laden, en dan moest ik die missie ervoor ook opnieuw. Aan die kant vidn ik het dus heel handig, maar aan de andere kant, als ze alles gaan veranderen hoop ik neit dat het goede gta geboel ook gaat veranderen en miss minder goed wordt? Reageren
thagtaking Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vond het soms ook beetje irritant worden dat ik na iedere missie helemaal naar mijn savehouse most rijden.En de paar keer dat ik het niet dee had ik elke keer dat ik dood ging, en dus laatste savegame opnieuw ging laden, en dan moest ik die missie ervoor ook opnieuw. Aan die kant vidn ik het dus heel handig, maar aan de andere kant, als ze alles gaan veranderen hoop ik neit dat het goede gta geboel ook gaat veranderen en miss minder goed wordt? als je dood bent gegaan hoef je de mission die je daarvoor speelde niet overnieuw te doen hoor Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind het best wel goed, anders moet je helemaal naar je savehouse gaan. Maar het nadeel is als je in een missie zeer veel kogels op hebt gedaan zonder dat dat moest ben je die natuurlijk kwijt. Maar het is wel handig natuurlijk. Reageren
js007 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 je zal het zeker wel kunnen uitschakelen Reageren
thagtaking Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 je zal het zeker wel kunnen uitschakelen ik denk het niet R* zal je geen keuze laten maken met ''hoe'' en ''waar'' u de game alstublieft op wilt laten slaan... nee hoor! echt niet, je zult mischien wel in een savehouse op kunnen slaan maar je kunt zeker een savegame maken. Mischien dus allebei maar je zult niets uit kunnen schakelen in het gebied qua opslaan en laden. Reageren
philip14 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik weet het nog niet met die autosavefunctie. Ik moet het eerst nog zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.