Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden van WikiGTA,

Ik, Dwayne, vroeg mij laatst iets af. Ik heb nu GTA San Andreas en GTA Vice City geinstalleerd op mij PC.

Zou het niet geweldig zijn als er een mod uitkwam waarmee je de map van GTA San Andreas kunt uitbreiden door er de map van GTA Vice City als het ware aan vast te plakken? Of weet iemand of er al zo'n dergelijke modificatie bestaat? Nou ja, mij lijkt het in ieder geval zeer vet,

Greetz Dwayne

Geplaatst:
Beste leden van WikiGTA,

Ik, Dwayne, vroeg mij laatst iets af. Ik heb nu GTA San Andreas en GTA Vice City geinstalleerd op mij PC.

Zou het niet geweldig zijn als er een mod uitkwam waarmee je de map van GTA San Andreas kunt uitbreiden door er de map van GTA Vice City als het ware aan vast te plakken? Of weet iemand of er al zo'n dergelijke modificatie bestaat? Nou ja, mij lijkt het in ieder geval zeer vet,

Greetz Dwayne

Het is tot op heden nog niet mogelijk om de boudaries (zeg maar de grenzen) van de San Andreas map te vergroten door middel van een hack. Daarom zijn er tot nochtoe nog geen mods met de map van GTA Vice City in San Andreas met de map van GTA San Andreas erbij. Wél is er een mod voor GTA Vice City waarbij de maps van GTA III tot en met GTA San Andreas in GTA Vice City komen. Ook zijn er mods waarbij de GTA III en Vice City map in San Andreas komen, maar dan zonder de San Andreas map erbij.

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, deze modificatie bestaat. Deze modificatie heet dan niet Vice Andreas maar San Vice :puh: Je kunt hem op GTAGarage (een grote modding site, je had het daar zo met de zoekfunctie kunnen vinden) downloaden. Dit is de link. Hij vereist wat werk, maar dat staat allemaal in de ReadMe van de mod beschreven. Veel succes & plezier! :)

Edit, het is alleen wel GTA Vice City alleen *

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...