brian1 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 hey kan iemand me ergens mee helpen? ik kan bij versie1 en bij versie2 lukt het niet help me!!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 hey kan iemand me ergens mee helpen? ik kan bij versie1 en bij versie2 lukt het niet help me!!! Heb je misschien mods die de 'main.scm' vervangen? Reageren
brian1 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 hey kan iemand me ergens mee helpen? ik kan bij versie1 en bij versie2 lukt het niet help me!!! Heb je misschien mods die de 'main.scm' vervangen? nee want ik weet niet wat dat is:( Reageren
brian1 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 ooh srry heb nog nie gezegd wat het prblm was het prblm is ik kan geen savegame dowloaden bij v.1en v.2:( Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Zoals we hier hier ook al zagen, ja. Maar wij kunnen vrij weinig met 'ik kan geen savegame downloaden', dus geef wat meer info over eventuele foutmeldingen. En wanneer gebeurt het, al bij het downloaden, of bij het spelen? Als het bij het downloaden gebeurt; welke site? Als het bij het afspelen gebeurt moet je even Silverbyte's bericht (en die van mij met de nodige correcties) in het andere topic doorlezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.